Lala na komunię i "Friends will be friends"


Tak jak zapowiadałam zaczęłam szaleństwo lal. Ta z przeznaczeniem na komunię uszyta na zlecenie dla Moniki. Już wiem, że jeszcze kilka będzie musiało takich powstać. Super wygląda ten wianuszek z różyczek. 
Na sukience - na kokardce zawieszona jest jeszcze mała koniczynka na szczęście. Lala ma 40 cm wysokości. To lala z mojego projektu, ale do tild też wracam.



Ta tilda ma 30 cm wysokości. Ma na imię Cecylia. Ma zawieszoną klatkę z dwoma ptaszkami. 


Powstała jeszcze lala z serii tych guzikowych, ale tą wymalowałam, żeby nie było tak nudno. Ubrana w białe spodnie z bawełny z meszkiem i w bluzeczkę w rybki i rozgwiazdy.


A tu zupełna nowość. Stworzyłam serią takich kieszonkowych przyjaciół, którzy mogą objechać z każdym cały świat. Seria nazywa się jak moja ulubiona piosenka Queen "Friends will be friends".



Powstanie ich cała paczka. To jest Tola i Lolek. Każda lala ma zawieszone małe serduszko z napisem: "Made with love". Mają tylko 15 cm wysokości. Praca wre. 
Mam nadzieję, że u Was też wszystko nabiera tempa? 
Jutro nowe Candy ... niespodzianka :)

Komentarze

  1. Piękne prace:)
    Tworzysz cuda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu frendsy są fajowe :) Oj fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maleństwa na końcu są śliczne! Chciałabym takiego u siebie w pracy na blacie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są,a ta para na dole to istne słodziaki.Z niecierpliwością czekam na Candy,może tym razem się uda.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu fiu!!!Ale piękne!!!!Zaczęłam oczęta wybałuszać na widok tej piękności komunijnej,ale w miarę dalszego oglądania byłam pod coraz większym wrażeniem ;) Mali przyjaciele są The best ;) Takie małe "Debeściaczki" !!!Brawo Jolu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne lale a te malenstwa urocze.. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Komunijna lala cudowna! Fajnie byłoby, gdyby właśnie takie prezenty dominowały jako pamiątka Pierwszej Komunii... Drugiej lali sama zazdroszczę fryzury i sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Kochani. Jesteście Wielcy!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty