Królik - Panna Bławatka


Oczywiście jak to przy przesileniu wiosennym - nie wyrabiam na zakrętach. Ale też przegięłam ostatnio w tempie pracy i nadgarstki ciut zaczynają wysiadać. Czasami zapominam, że steryd nie załatwi wszystkiego :)
Ale coś tam powstało, a dokładniej rzecz ujmując nowy typ króliczka. W domu się śmieją, że to królik na sterydach jak ja - wredoty, no nie? Hihihihi, ale faktycznie jak go sobie malowałam to wyszedł duży, ale ma w sobie coś takiego przytulaśnego.


Ma 43 cm wysokości. Ubrany w białą haleczkę w drobne kwiatki ozdobioną koronką oraz w sukienkę w róże. Bardzo mi przypadła do gustu ta tkanina. Ponoć tego lata kwiaty będą modne, więc Panna Bławatka śmiało może wyjść na ulicę się pokazać.


Poszalałam też pod względem używania farb do tkanin. Wymalowałam jej oczy, jak kiedyś małemu mamutowi. Ma taki lekko rozmarzony wyraz pyszczka.


Mam ich skrojonych kilka. Marzy mi się taki chłopak we fraku. Ciekawe czy zdążę przed świętami takiego ubrać. Oczywiście lalki nadal czekają - tym razem już tylko na fryzury. Ale przecież tu nie chodzi o to, żeby szybko, ale o to, żeby było z duszą. Zatem będę miała co Wam pokazać jutro. 
Dziękuję za przesympatyczne listy i za to, że głosujecie na mojego bloga. Faktycznie jestem na prowadzeniu, ale długa droga jeszcze przede mną, więc tym bardziej cieszę się, że coraz więcej Was do mnie zagląda, a co ważne - zostaje na dłużej. Zapraszam do rozgoszczenia.

Komentarze

  1. Piękne są te jej "maślane" oczy - jeszcze w połączeniu z rumieńcami na policzkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam po odebranie wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna :)
    Oczka ma naprawdę cudne :)

    Mam prośbę, zagłosujesz na mojego pieska?
    Dżala nr 7
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/gosujemy-konkurs-marzec-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczniusia!!! Piękne oczka:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy pełne życia!Wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Codziennie zaglądam co dzień piękniejsze słodziaki,a króliczek to istna wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie tutaj na tym blogu. Obserwuję od dziś ! :-) i pozdrawiam serdecznie. Lafemka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lafemko u Pani Niteczki :) Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  8. Dzięki Dziewczyny :) dodałyście mi motywacji, żeby szyć kolejne takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny króliczek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz