Candy z gąską plus nowe koniki


Koniki już Wam zapowiadałam. Powstała ich cała tęcza kolorów. Nie są duże.
Mają ok 22 * 20 cm :) Taka moja wersja Little Pony :D 
Jutro będzie ich więcej. Dziś ewidentnie jest mój dzień.


Ale myślę, że koniki spodobają się małym dzieciom i fanom tych zwierzątek. 
Uszyłam też gąski. Dziewczynki mają wianki na główce.


Powstała w pomarańczowej sukience.
Obie mają 42 cm wysokości. 
A dokładniej wszystkie mają, bo uszyłam ich kolekcję.


I taka w błękitnej kiecce. Uszyłam ich 20 sztuk, ale chcę, żeby byli też chłopcy. Muszą jednak poczekać na ubranka. Znowu brzydka pogoda za oknem i już z marszu siły inne do działania. 


A teraz obiecane Candy :) Ta oto Gąska Strojnisia poleci do kogoś.
Wystarczy, że podpiszesz się pod tym postem. Na swoim blogu lub profilu FB napiszesz o tym candy udostępniając to zdjęcie i link do tego posta. I dołącz do osób obserwujących tego bloga.
I polubić profil Pani Niteczki na FB jeśli tego nie zrobiłeś jeszcze: Tu kliknij :)
Macie czas do 20 marca. 


Komentarze

  1. Oj matulu jak ona by pasowała do moich ptaszków.
    Pozdrawiam - Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniki są niesamowite :D A na gąskę się oczywiście zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie że się zapisuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu widzę że na wiosnę masz siły i robisz coraz to piękniejsze zabawki,Jestem zawsze Z tobą ,pozdrawiam Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się już grzecznie ustawiam w kolejce, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA się piszę,najlepiej po chłopca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę w Candy całą sobą :P

    I jaka gąska wiosenna :) i nawet kwiatek jest :)

    Kwitnąca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne koniki a gąski po prostu powalające :)
    Chętnie stanę po taką zieloniutką gąskę w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niteczko gdzie ty takie piękne materiały znajdujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza ta gąska :)
    Oczywiście, bardzo chętnie się nią zaopiekuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tych konikach.Na gąskę też mam chrapkę wszystkie warunki spełniam ,ale niestety nie posiadam konta na FB.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne i koniki i gąski, jej... bardzo Cię podziwiam (sama mam chore stawy, mogę sobie wyobrazić jak musisz się zmagać.) Trzymam kciuki za spełnienie Twoich marzeń i pragnień...
    a gąską Strojnisią chętnie się zaopiekuję...Pozdrawiam prawie wiosennie :)

    Zapraszam również  (jeśli masz ochotę, będzie mi niezmiernie miło), do wzięcia udziału w mojej zabawie: KLIK-> Pisankowy Zawrót Głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z mila checia ustawiam sie w kolejce :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie!!! Gąski są Extra ale w konikach jestem zakochana na zabój!!!!
    Pozdrawiam cieplutko ;)***

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy tworzysz więc się zapisuję na candy:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się koniecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gąska śliczna :-) ustawiam się i ja z nadzieją :-)
    info o zabawie u mnie na kwiatynatury.blogspot.com
    oczywiście że podczytuję już od dawna ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  19. WITAM ale słodziak ,,,,rezerwuję miejsce w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie śliczne Candy!
    Gąska Strojnisia po prostu wymiata!
    Nie może mnie tu zabraknąć. Zapisuję się :)
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się i ja z nadzieją :-)
    Info o zabawie u mnie na http://bozenao.blogspot.com/
    Oczywiście że podczytuję już od dawna ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się w kolejce, baner na stronie : http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna gąska :) Grzecznie ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, to naszyłaś się ostatnio :).

    Gąska na candy jest cudna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Oniemiałam! Przepiękne rzeczy. Trafiłam tu dziś i zostaję.;) Zazdroszczę talentu. Koniki są niesamowite, gąski przeurocze.

    Również ustawiam się w kolejce.;) Dodałam Cię do obserwowanych z tego konta. Na FB Ewa N. - link udostępniony. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za tak liczne wzięcie udziału.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz