Bliźniaczki zapraszają


Ostrzegam dziś będzie długi post, ale i tak nie jest źle, bo udało mi się ubrać w końcu tylko 5 lal, a miało być 9. Niestety jak to bywa najczęściej, za długo się bawiłam tymi. Jednak trudno sobie odmówić tego czasu spędzonego z lalami. Wciąga mnie to po uszy.
Zatem przedstawiam Wam dwie siostry - Kaśka i Baśka. 



Ta na górze to Basiula, ubrana w spodenki w jabłuszka i serca.
Ma tak jej siostra na dole 56 cm.


A to Kasia - wielka indywidualistka. Ubrałam ją w ogrodniczki w małe brązowo błękitne kwiatki.
Pewna pani też uśmiechnęła się do mnie o Michała Anioła :) Wczoraj śmiałam się, że tylko wariaci szyją aniołom koszule, ale tak go sobie wyobraziłam i nie było, żeby nie wykonać tego co w głowie tańczyło.


Jak to chłopak - dostał na tyłek jeansy. Koszulę taką nosił mój śp. Tato i tak jakoś mam sentyment do takiej kratki. Włoski ma ufilcowane. Mam nadzieję, że przyniesie wiele szczęścia.


A jak się już rozpędziłam to tkwiąc w błękitach ubrałam koleją puszysta tildę. Poeksperymentowałam przy niej z włosami. Ma jasno błękitne. Może nawet ciut uciekające w akwamarynę. Wyszła bardzo anielska.


Stwierdziłam, że do tej bardzo maleńkiej błękitnej krateczki będą pasowały takie getry w kolorze gołębiej szarości. Lala ma 52 cm, jak i Michał Anioł, i ta na dole samym anielica bizneswomen - Ewelina.


Ostatnia właśnie ona do zaprezentowania. Ma ubrana bluzkę kimono z pasem ze sztucznej skórki.
Spódniczkę jeansową udekorowałam aplikacją.


Śmieję, że wyszła taka anielica, że bez noża nie podchodź ;D No co? Przecież nie wszystkie anioły muszą być tylko sielsko - anielskie. Czasami do spraw trudny potrzebna jest "anielica z jajami".


Mam nadzieję, że nie zagadałam Was na amen :)

Kochani pamiętajcie o głosowaniu na mój blog .... uśmiecham się szeroko.
Przyznam się, że marzy mi się ta maszyna do wygrania. 
Bardzo .... a bez Waszej pomocy jak to mówią Francuzi " marne - szanse" .... 
zatem jak ktoś nie głosował to proszę o małe klik w prawy górny narożnik.
Ślę moc dobrej energii i lecę ubierać smoki i króliki.






Komentarze

  1. Bliźniaczki mnie zauroczyły :) Śliczne mają piegi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Blizniaczki przesliczne :) Cudne maja buzki :) Przesliczne te twoje wszystkie lale :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrafisz człowieka zaskoczyć,wszystko takie śliczne,perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaśka i Baśka fajne, ale anioł w koszuli w kratę i jeansach - jest po prostu super !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe!! ja tylko jedna mam na swoim koncie uszytą!Ale Twoje to mistrzostwo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne lale, pięknie wymalowane buzie- pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Lecę szyć kolejne "paskudniki"

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne lale wszystkie:) milej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz