Anielska paczka i prośba o głosy


Zimę czas pognać, bo pójść precz nie chce. A że na to najlepsza siła wyższa, więc uszyłam 10 aniołków.
Jeden uciekł niczym zdjęcie zrobiłam do pewnego maluszka, który dopiero co się urodził.
Jak widzicie poszły w ruch nowe tkaniny.


Buźki wymalowałam farbami do tkanin. Syn się śmiał, że widać z marszu, że to rodzeństwo :) tak im podobnie oczka wymalowałam. A nowe farbki faktycznie super się sprawują, więc można trochę poszaleć.


Są też jak widać nie tylko dziewczynki. Dwa przekorne amorko - aniołki wyszły. Bo chłopaki lepiej chmury na niebie przepychają. A jest z czym się zmagać, bo nad Poznaniem dziś pochmurnie. 
Teraz czas na pewne łobuziary ... Ciekawe czy dziś w końcu uda mi się je do końca uszyć :)
Chcę Was też poprosić o głosy, bo jak wiecie zgłosiłam bloga do konkursu Łucznika.
Co trzeba zrobić? Tylko wejść i kliknąć podając swój e-mail.
A głosowanie trwa do 26 marca.
Zatem jeśli zechcecie będzie mi bardzo miło:

Wśród głosujących będą rozlosowane 
50 poradników Łucznika http://www.szyciowyblogroku.pl/nagrody/

Dodatkowo na profilu Facebook Łucznika na głosujących czekają dodatkowe nagrody - 3 maszyny do szycia
http://www.facebook.com/events/623276691022684/

Z góry bardzo dziękuję!!!


Komentarze

  1. Już zagłosowałam,a nowe laleczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne laleczki a głosik oddany:)powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki anielskie,głosik oddany,trzymam mocno kciuki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, przepiękne rzeczy szyjesz. Pooglądałam troszeczkę i jestem pod ogromnym wrażeniem. Z przyjemnością zagłosuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Niteczko, wygląda na to, że maszyna pojedzie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeszcze dużo dni, a konkurencja działa :D więc nie ma co przesądzać :) Jak się uda to by się spełniło moje największe marzenie, ale jak nie ... to cóż trzeba będzie pracować jeszcze mocniej, żeby kiedyś samemu sobie taką kupić, choć pewnie to potrwa jeszcze :) Ale ważna jest zabawa, a myślę, że warto stawać w szranki. To motywuje do działania.

      Usuń
  6. Kochana głosik oddany :)powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczki śliczne.przypominają mi dzieciństwo :) eh tez miałam taką ale dużą i ruda była z piegami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty