Smoczyca uszyła smoczątko



Dziś wleciałam tylko, żeby pokazać Wam moją małą smoczą panienkę. Ma na imię Tina. Ma 28 cm wysokości. Uszyta z bawełny.

Kamizelkę uszyłam jej z filcu. Na szyjce ma kokardkę. 


Oczka jej wyszyłam. Słodka z niej dziewczynka. Możliwe, że jutro pokażę Wam jej rodzeństwo, ale nie gwarantuję. Właśnie z synem leżymy razem jak dwa placki znowu wyłożeni na plecki przez grypę. Musi być mocna paskuda - ta grypa, bo Tomka od dwóch lat dokąd jest na odżywkach nigdy nic nie ruszało. Ale byle do wiosny. 

Serdecznie Was pozdrawiamy ze wspólnej sofy zdechlokowej.



Komentarze

  1. Zdrowia życzę! A smoczyca urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoczyca Tina napewno czuwa nad waszym zdrowiem ,więc będzie tylko lepiej:) Zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka!!! a Tina przeurocza! podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej smoczyca mi sie baaardzo podoba :) Az sama mam chec taka uszyc :) Jestem na prawde pod wrazeniem jej :) Zycze Wam Kochani szybkiego powrotu do zdrowia :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten smok. Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka dla Was :) A smoczyca hehe zarąbista :D
    http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta smocza dziewczynka! Kurujcie się, bo podobno już wiosna idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna smoczyca :-)
    dużo zdrówka życzę :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. super smoczyca...
    a dla Was dużo zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna smoczyca ! :) Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tina urocza, życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smoczyca nosi moje imię ;)))))
    i jest urocza jak ja ;))))))))))
    zdrówka życzę!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja dołączam się do życzeń zdrowia, u mnie na szczęście choroba poszła już sobie z domu, ale kichanie, smarkanie, chrypa i inne takie pozostały.

    Byle do wiosny ;o)

    a to już tuż tuż....

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrowia Wam życzę - trzymajcie się ,a smoczyca niesamowita :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę powrotu do zdrowia i zapraszam do mnie po wyróżnienie Libster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowa odsłona jeszcze piękniejsza! Gratulacje.

    http://blueberry--nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, ze juz wyzdrowieliscie. Smoczyca jest przecudna. Jak tu jej nie lubic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Smoczyca ładnie zarumieniona :)
    A wam siły życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Kochani za życzenia zdrówka. Tomek ma się już dobrze. Ze mną tak sobie, ale byle do przodu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz