Hanka, Filip guzikami zerkają na świat


Jak mi świat dokopuje sięgam do korzeni. Uszyłam kilka lal guzikowych. Dawno ich nie było u mnie :) To Hanka z zajączkiem. Ma 48 cm. Ubrana w bluzeczkę i zamaszystą falbaniastą spódnicę. Włoski splotłam w dwie kitki. 


A żeby Hance nie było smutno - uszyłam jej braciszka Filipa. Ma też małego przyjaciela - misia Foszka, który bywa bardzo marudny na widok zupy z brukselką. Filip ma 48 cm. To takie lale do tulenia, ciągania, do wszelkich przygód.



Uszyłam jeszcze dwie siostrzyczki - bobaski. Te zrobiłam bez rumieńców dla odmiany.


Jeszcze jednego kłapouszka uszyłam. Śmieszny wyszedł. Mam jeszcze 2 takie, ale czekają na wypełnienie.


I łącznie wykończyłam 12 kotków. Aż mnie paluch od szycia boli. Ale powiem Wam, że na chorobę zawsze najlepsze jest działanie. Nie ma czasu na buczenie, roztkliwianie. W środę mam nadzieję, że dostanę nowe leki. Może to mi pomoże w oddychaniu i zablokuje ten męczący kaszel. 
Lecę filcować włosy tęczowe lalkom. Powstają takie dwie śmiesznoty bajkowe.


Życzę wszystkim zdrówka. W szkole syna epidemia różyczki.... co za zima w tym roku.

Komentarze

  1. kotek w kratę podbił moje serce xD Słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNE!!!!
    WSZYSTKIE I WSZYSTKO BEZ WYJĄTKU!!!! Pozdrawiam maria

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, niech ta zima się już skończy bo tych chorowań to już za dużo ...
    cudne koty klamkowe !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas w szkołach pogrom wśród młodzieży.

      Usuń
  4. Wszystkie śliczne,bezkonkurencyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne wszystkie :) Lale suuper i te ich ubranka ,noski :) Boboski sliczniutkie :) A kotki cudne :) Trzymam kciuki ,abys lekarstwa dostala i aby Ci pomogly !!! Trzymaj sie kochana !! Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarstwa są... zobaczymy jak zadziałają. Uściski ślę

      Usuń
  6. Hanka to chyba niezła rozrabiara :)
    A kociaki mordziaki są suuuper!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanka też mi wygląda na herszta dziecięcej podwórkowej bandy :)

      Usuń

Prześlij komentarz