Dzidzia, czyli bobas do tulenia


Dziś tylko jedna sztuka, ale mam wysyp bobo ludzików :D 
Prawie żłobek w domu, bo uszyłam ich 7 sztuk.
Mają tęczowe ubranka. Oto pierwsza dzidzia - mała dziewczynka. Chłopaki czekają na ubranka.
Śliniaczek i pieluszka jest z możliwością ściągania.
Nie widać na zdjęciu, ale lala ma listek figowy, gołą pupę i słodki pępuszek.
Taka zabawka idealna do tulenia.
Ma 30 *24 cm.
Lubię czasami uszyć zabawkę z szerokim uśmiechem.
Taki sam mam i ja na buzi, gdy na nią patrzę. 

Komentarze

  1. Alee fajna :) Prawda tylko ja tulic :) Jest sliczna ,usmiechnieta Slodziak :) To ja czekam na chlopakow :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bobasek cudny!do zjedzenia:))))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zabawny :) Nastraja optymistycznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudowny!!! Taki do pokochania, moja córka jak go zobaczyła to od razu krzyknęła: "mamo kupisz mi takiego!!!"
    PS. ona nieczęsto tak na coś reaguje, z reguły mówi, że ma za dużo zabawek i co rusz robi paczki, żeby oddać innym dzieciom, takim, które nie mają zabawek. Mój mały krytyk zaakceptował.:) Lalka na prawdę piękna i szczerze zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny bobas, fantastyczną ma pieluchę :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bobas :) Na pewno dziecko, które tą lalę dostanie będzie się cieszyć :)

    Ps. Nie no, ale jakie ma świetne uszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko przytulać,taki kochany bobasio:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bobas, teraz jeszcze kołyskę trzeba dla maleństwa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna, słodka, sympatyczna, aż chce się ją tulić!!!!! Super!!!! Czekam na wysyp reszty bobasków!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dzidzia a pieluszka widzę profesjonalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Kochane - oj zmotywowałyście mnie do działania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz