Candy Malinkowe


Powstał kolejny śmieszny królik. Tym razem bardzo dziewczęcy. Też ma 58 cm wysokości.
Ma na imię Malinka, bo wygląda jakby nos włożył w sok o takim smaku.


A że stwierdziliście, że królikowe Candy Wam się marzy... ta dam... ogłaszam wszem i wobec, że do 28 lutego czekam na komentarz pod tym postem. Jak napiszecie dlaczego Malinka ma wylądować u Was to będzie mi miło.


Pod to zdjęcie na pasku bocznym bloga podlinkujcie wpis do tego wpisu.
A jak jesteś na fb zostaw mi link do fb.
To jak? Gotowi jesteście? Malinka pokocha Was bardzo mocno.


A że w nocy Tomek gorączkował - miałam więcej czasu na szycie i powstały dwa nowe zajączki.
Takie jak ostatnie misie. Mają odszycia. Trochę zakręcone uszy.


Jest dziewczynka, która czeka na nowe imię. 

Jest też jej zabawny braciszek. Z tego co mi mówili na ucho to ma ich powstać cała tęcza.


Mam nadzieję, że się spodobają. A co jutro? Wreszcie pierwsze smoki doczekały się uszycia.
Czekają jeszcze na ubranka. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Zgłoszeni do candy:
1. Mariola Wichrowska
2. Mamiczka
3. Moje Małe Rękodzieło
4. Aguska 31
5. Anna M
6. Agnieszka B.
7. Serce z pasją
8. Ewa Jakubowska
9. isaveta
10. tintalleoo
11. barbaratoja
12. Monia Fioletowa
13. alicja11
14. inga
15. Luiza
16. rękodzieło Jannel
17. agnieszkak
18. madebymali


Komentarze

  1. Zapisuje się oczywiście :)
    Dlaczego miała by wylądować u mnie?
    Dlatego, że bardzo lubię rękodzieło i marzy mi się, żeby na jednej ścianie w moim salonie na półeczkach stały rzeczy z każdej możliwej dziedziny :) Mogłabym się chwalić jakie mam zdolne koleżanki z blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się zgłaszam :)
    Banner dodaję u siebie, nie mam konta na fb.
    Chciałabym, żeby Malinka wylądowała u mnie, bo jest po prostu bombowa. Mój Maluch na pewno też by ją pokochał.

    OdpowiedzUsuń
  3. niteczko, one nawet i bez ubranek słodko wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej pytanie oczywiscie ,ze sie zglaszam :) Dlaczego chcialabym ja miec u siebie ?! Poniewaz mysle ,ze jest wyjatkowa :) Jak i inne twoje prace :) Masz Bardzo Fajne pomysly i wychodza Ci one Przeslicznie :) Mam nadzieje ,ze Tomkowi juz lepiej ,ze goraczka puscila juz go. Pozdrawiam Cie Serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jakie fikuśne i miluśne, a zając na zająca idealny :) zapisuję się na to wspaniałe candy :) pozdrawiam uszowato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się i chcę Malinkę, bo Malinki są do schrupania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla dziewczynki Różyczka ewentualnie Beatka, a dla chłopca Skaj, bo nie bieski, po moim piesku, którego już z nami nie ma, a dziś właśnie mija 4 latka jak byśmy Go mieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm ale składnia... miałam na myśli... Skaj (Sky) bo niebo jest niebieskie :)po moim piesku :)

      Usuń
  8. i ja się zapisuję,a dlaczego miała by zamieszkać u mnie?bo ona skradła juz moje serce-ja już ja kocham,jeśli u mnie zamieszka zrobię jej piekny koszyczek,by miała swoje miejsce w naszych czterech ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinka powinna zamieszkać u mnie gdyż bardzo chciałabym , aby otoczyła mnie swoją miłością królisiową . Kolejnym powodem są zbliżające się święta wielkanocne ,w których Malinka odeegrałaby znaczącą rolę . Bardzo lubię króliczki mam żywego białego , a Malinka z pewnością dotrzymywałaby mu towarzystwa . Baner umieściłam na swojej stronie :http://kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com/. Fajny blog dołaczyłam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się dołączę do zabawy. A dlaczego Malinka miałaby wylądować u mnie? Bo różowy-malinowy to taki ciepły kolor, a takiej pozytywnej energii każdemu potrzeba, szczególnie zimą:) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja ustawiam się w kolejce. Moja najmłodsza córeczka- Malwinia obchodzi 24 lutego swoje drugie urodzinki. Malwinka i Malinka stanowiłyby idealny duet.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego dla mnie?
    Dlatego,że... No i zaczęły się schody... Może dlatego, że baaardzo mi się Malinka podoba;-)
    Nie będę czarować,że chcę dla córki , czy wnuczki, chcę dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie króliś pojawiłby się tylko tranzytem zanim trafiłby w wytęsknione przytulanek małe łapki docelowe mojej Brataniczki ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. TO I JA USTAWIE SIE W KOLEJKE,BO JAK WIADOMO SZEWC BOSO CHODZI A ZRESZTA TAKICH NIE SZYLAM A SA PIEKNE I Z RADOSCIA JA PRZYGARNE JAKO OSOBISTA.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się po Malinkę !! w osobistym interesie :) moja córeczka Kasia Noemi ma 3 urodzinki w marcu :D już zamówiła tort z galaretką i malinkami a ta Króliczka Malinka bardzo wpasowałaby się w nasz zestaw prezentowy jako wyjątkowa jego część :)
    Banerek wstawiony na mojego bloga :) http://tymczasowaprzestrzen.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uf jak dobrze że zdążyłam! Malinka jest pilnie potrzebna w moim domu! Na Malinkę czeka dziewczynka! Moja wnuczka Emila ma bardzo bladziutką cerę a Malinka na pewno doda jej rumieńców. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja i ja i ja i ja poproszę ... jutro powstawiam banerki i rozdmucham sprawe króliczą w świat, bo dziś tylko kolejkę zaklepuję ;) szycie czeka, muszę lecieć paaaaaaaaa :) Buziaki Pani Niteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Malinka powinna trafić do mnie,bo ja jestem Malwinka i pasujemy do siebie jak dwie połówki jabłka:)Malinka-Malwinka?!Lepszego połączenia nie ma:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz