Torba - pianino


Dziś mogę Wam wreszcie zaprezentować najnowszy projekt - torba a la pianino. Mieści w sobie książki i zeszyty A4. Na zewnątrz uszyłam ją z bawełny zbliżonej do sztruksu.


A w środku bawełny w paseczki. Oczywiście wewnątrz jest dodatkowa kieszonka.


Syn się śmiał, że na modela się nie nadaje :D Ale pomógł mi zrobić fotkę jak już jest założona.




Z tyłu zapinana na 3 guziki.


A sama dekoracja na przodzie to bawełna z meszkiem i sztuczna skórka. Wewnątrz ma mięciutką watolinę. To na zamówienia dla pewnej dziewczynki. Mam nadzieję, że się ucieszy. Moja córka, która też gra na klawiszach ;D mówi, że wyszła "klimatyczna". Myślę, że uszyję jeszcze z 2 takie, bo całkiem przyjemnie je się tworzy. Dziś wykańczam też serduszka na akcję WOŚP, ale o tym napiszę na dniach.

Komentarze

  1. Jest na pewno jedyna w swoim rodzaju bo jeszcze nigdy nigdzie takiej nie widziałam :)
    Dla muzyków idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Kiedyś uwielbiałam takie inne torby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ! Ostatnio pianina są w modzie ;) U mnie też je znajdziesz tyle,że do innego użytku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niteczko ekstra torba! Wciąż zaskakujesz mnogością pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo fajny pomysl :) a ja caly czas sie zastanawiam nad prezentem dla pewnej Pani nauczyciel gry na fortepianie tzn cioci meza :) Na prawde suuper pomysl jak i wykonanie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla Cioci mogłoby być muzyczne pudełko :D

      Usuń
  6. Śliczna!!! Bardzo estetyczna i pomysłowa. ależ się Pani Niteczka narobiła... ale efekt wspaniały :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł rewelacja...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Niteczko tworzysz takie piękne rzeczy że dech zapiera w piersiach!
    Trafiłam na Twój blog wczoraj i do dziś jeszcze nie mogę nacieszyć oczu widokiem Twoich prac....
    Tak się składa że ja także choruję na SM i wiem jak ciężko bywa w szyciu (i życiu) z tą chorobą więc tym bardziej jestem pełna podziwu i uznania dla Twojego talentu, siły i samozaparcia
    Trzymam kciuki za dalsze tworzenie i dużo, dużo zdrowia- czyli tego czego sama sobie co dzień życzę, ściskam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj SMoczyco :D oj dziś mnie uziemiło, ale cudnie widzieć na blogu kogoś, kto wie co to za paskuda nas podjada. Witam Cię bardzo ciepło i zapraszam do rozgoszczenia

      Usuń
  9. Melduję, że torba poleciała do solenizantki :D Zobaczymy czy wywoła uśmiech

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty