"Mini" krok w Nowy Rok :)


Mówią, że ważne, żeby zacząć nowy rok dobrze, bo potem to już może być tylko lepiej :)
Postanowiłam zaczarować mój świat. Założeń trochę jest, ale trzeba zrobić pierwszy krok. 
Mój to bardziej kroczek. Mały kroczek. Bo uszyłam w ręku maleństwa.
Oto pierwszy mamut - Cynamon.
Ma 17 cm wysokości licząc z uszami, bo mierząc do główki ma całe 14 cm.


Wygląda jakby mówił: " Psze ... psze... psze....Pani, bo chcia... chcia...chciałem powiedzieć, że no ... ko...ko...kocham Panią całym sercem."


Wyszedł bardzo wiosenny. Oczka mu wymalowałam. Rusza łapkami.
Macha uszkami. Ogólnie dość sympatyczny z niego gość.


Tak on jak i jego kumpela - Borsuczka Rózia mieszczą się dosłownie w dłoni.
Rózia ma tylko 15 cm wysokości.


Borsuczkę uszyłam z tkaniny a la kocyk i z bawełny.
W 100% ręcznie szyta. Nosek ma z muliny.



Wypełnienie w obu zabawkach to watolina. Rózia kocha czytać książeczki.
W domu znalazłam taką maleńką.


Muszę się Wam przyznać, że szycie tych maleństw jest dla mnie wielką cudowną energią odnowy duchowej.
Po prostu zrozumiałam, że moja przygoda z szycie może dalej się rozwijać. Wierzę, że ten rok przyniesie mnóstwo nowości, do których nie śmiałam sięgać.


Chciałam też powitać nowe osoby.Podziękować wszystkim za życzenia i przyznać się bez bicia, że ie obleciałam blogów. Obiecuję, że w tym roku będę grzeczniejsza :)


Komentarze

  1. Śliczne są :) Buźki mają takie niewinne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocze!!! Do kochania stworzone ;) pewnie, że trzeba dobrze zacząć rok , popieram też postanowienie , bycie grzecznym jest lepiej postrzegane społecznie ale czasem może chyba sobie pozwolić na bycie i łobuziarą ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie,milutkie i urocze♥Wszystkiego dobrego w Nowym Roku♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamut jest słodki - ach, te oczęta - chyba się zakochałam...
    A borsuczka - jest w super kolorkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. słonik bombowy! a te jego oczy... zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaki, Ty to masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te zwierzaczki! Takiej uszytej borsuczki chyba jeszcze nigdzie nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudenka :) Sliczne kochane :) Wszystkiego Dobrego w tym Nowym 2013 Roku :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonik jest rozczulający :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdybym miała wybierać który bardziej uroczy, byłoby ciężko:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę niezwykłe! Oby ten Rok był cały taki jak zapowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym słoniku to się zakochał nawet mój tata :D Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrów koniecznię Tatę ode mnie :) super mieć takiego fana :)

      Usuń
  13. pierwszy raz do Ciebie trafiłam, chociaż blogi tego typu od dawna oglądam, nie wiem, jak to się stało.

    Oczywiście bardzo mi się podoba, wszystko. :))

    A z tego wpisu, borsuczka podbiła moje serce wyjątkowo. Ona ma wyraz pyszczka! Jest przesympatyczna, wyjątkowo do mnie przemawia i zamówiłam ją już sobie na walentynki, mam nadzieję, że nie spotka mnie zawód! :)

    Życzę wszystkiego dobrego, we wszystkich dziedzinach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. Melduję, że borsuczka poleciała ... mam nadzieję, że spełni oczekiwania. Pozdrawiam ciepło i witam w moich progach

      Usuń
    2. ach, chyba źle mnie zrozumiałaś :) jedyne, na czym mogłam się zawieść to ewentualnie to, że dostałabym coś innego :)
      Dziękuję bardzo i czekam na borsuczkę :)

      Usuń
  14. Właściwie to nie wiem dlaczego mnie tu jeszcze nie było ... tu Pani Niteczka, tam Pani Niteczka a ja ciągle gdzieś daleko i ciągle obok :) Ale w końcu trafiłam i jestem :) I zostanę ... jeśli mogę oczywiście ... bo pozachwycam się i zainspiruję się jeśli można ;)

    Cieplutko pozdrawiam i patrzę na te słodkie słoniowe oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło. Zapraszam do rozgoszczenia na dłużej :)

      Usuń
  15. cudowne maleństwa, a ten słonikowy smutasek to mnie zauroczył
    niech Ci się kochana wiedzie w tym Nowym lepszym Roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani melduję, że mamut i borsuczka mają nowe domy, ale powiem Wam na ucho, że będą kolejne maluszki :) I to dzięki temu, że mnie zmotywowaliście - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Są piękne! Śliczne oczka namalowałaś słonikowi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki fajniuchny ten Słonik!! az chce sie go przytulic:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz