Kocia saga i Plastuś w domku


Wiosna idzie, więc po dobrym kopniaku wykończyłam 7 kotków.
A że tkanin w domu mi nie brak :D dzięki Wam to poszalałam i wyszła mi cała tęcza.


Kotki mają ok 25 cm wysokości. Są dziewczynki i chłopaki.


Są elegantki i te bardziej skromne duszki. A że czas nadrobić zlecenia sprzed świąt powstał też Plastuś w osobliwym domku, bo zamknęłam go w puszce z okienkiem.


Plastuś ma łóżeczko i domek w jednym, kredki do malowania, oczywiście gumeczkę, bez której się nie rozstaje i komplet kredek mini :) Jest też mini pościel, żeby w nocy mógł sobie pospać. A szybka po to, żeby mógł w razie czego przez okienko podziwiać świat.


Całość mieści się w wielkości 16 * 10 * 6 cm, więc może objechać Plastuś cały świat ze swoim oblubieńcem.


Mam nadzieję, że maluszek, który już na niego czego, pokocha moją wersję Plastusia. 
Co teraz? Ach nie powiem... zobaczycie :)


Komentarze

  1. A cóż zobaczymy? już się nie mogę doczekać :)
    Ja jestem zachwycona plastusiem :) Dzięki tym małym rozmiarom jest bardzo poręczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super kocia ekipa...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koty, ale Plastuś to po prostu CUDO - świetny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty genialne i ten Plastus... :) super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kociaki wymiatają! Są fantastyczne! Plastuś również :) Ciekawe co takiego wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd Ty bierzesz te pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koty są do zakochania i kochania,a Plastuś to mi młodość przypomina

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotki urocze jak zawsze,a Plastuś mnie rozbroił,jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane pomysły podrzucają mi dzieci, ale też i Wy mnie inspirujecie... prawdę mówiąc, obym opanowała to co już wymyślone :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności! Kotki są przecudne!!! A Plastuś po prostu idealny, az mi się dzieciństwo przypomniało:) Ślicznie go uszyłaś!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz