Kasumi ma misia. Niteczka ma fisia.


Dziś wcale nie robótkowo. 
Nie zdążyłam porobić fotek - oprócz tej... oto moja Kasumi.
Codziennie budzi mnie o poranku.
Nie wiem czy taka brudna jestem, ale co rano mam wymyte tak dłonie jak chyba nikt na tej ziemi.
Moja ukochana kompanka. Pilnuje mnie, żebym smutna nie była, żebym za gruba nie była - podkrada mi wszystko co jem. Czasami podkrada też zabawki. Ten miś jest najbardziej szczerzoną zabawką jaką znam. "Kasi " chyba boi się, że koty jej porwą misia.
Ok przyznaję się - mam fisia na tle mojego pieska. No ale jak jej się oprzeć?

Komentarze

  1. Piękny!!! Trochę taki lisek :D Jaka rasa?
    Ja mam husky'ego , też mam świra na jej punkcie (to suczka), jest strasznie rozpieszczona w domu ale na szczęście w gościach trzyma fason xD Ale staramy się dbać o to żeby miała odpowiednią ilość ruchu i przez rozpieszczanie się nie spasła dlatego trenuje bieganie w zaprzęgu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przesłodka ! Ma rewelacyjny pyszczek, a najpiękniejsze oczka :) (wiem, że zamknięte ;) )
    pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszke jak lisek rzeczywiscie :) Sliczna :) Zawsze zwierzak w domu to domownik nie obcy :) i teraz ma misie i moze sobie spac :) Milego wieczorka zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodko śpi z tym misiakiem! Mój piesio też ma swojego ulubionego pluszaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymyte co rano ręce to nic innego jak dowód wielkiej psiej miłości i wdzięczności za otrzymywane dobro!!!!
    A piesek przytulony do misia to taki słodki widok!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna, jak rozpieszczona to i miłością się ci odwdzięcza psinka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny piesiu , nie dziw , że masz na jej punkcie fisia...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodziaczek! Jest niesamowita, no i taka przyjemnie puchata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki fajny psiak:) a jaka to rasa?
    moja misiunia tez zabiera zabawki,dzis sie autkiem bawila i rozwaliła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jaka piękna Kasumi! ja strasznie kocham psy i kiedyś też będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wyjaśniam - Kasumi to rasa shiba inu :) czyli taka mniejsza wersja akity :) Ciekawa rasa i nadal mało znana w Polsce. Ale wszystkim polecam!!! Bo to psy z charakterem i wielką miłością :) No i nie pachną jak inne psy - to czyścioszki, które nie uczulają. Nawet po deszczu nie pachną psem :D Tylko trzeba być do nich stanowczym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz