"Idzie niebo ciemną nocą... "


Dziś tylko pokażę Wam moje mazidła na tackach.
Ta jest z Panią Nocką. Mała - ma tylko 28 * 20 * 5 cm


Idealna na małą czarną z przyjacielem :) 


Trochę jak z wierszyka: "Idzie niebo ciemną nocą, ma w fartuszku pełno gwiazd..."



A druga tacka - widzieliście już u mnie takie maki. Tym razem taca bardzo duża. Ma 40 * 30 * 7 cm


Oczywiście różnią się maki od tych wcześniejszych, ale zawsze maluję jak serce dyktuje.


Wracam powoli do szycia. Właśnie siedzę i wymyślam stroje dla lal. Stęskniłam się za szyciem.

Komentarze

  1. Prześliczne!!! A przyglądając się tej tacy z makami aż zatęskniłam za latem.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie śliczne ale te maki są rewelacyjne :D To jeden z moich ulubionych motywów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z Panią Nocka jest super :) Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne tace.Jolu,czy zgłosiłaś Swój blog do blogu Roku?Chciałam oddać głos ale nie mogę cię odnaleźć.Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mój blog już wygrał :D więc nie startuję. Jak dla mnie wystarczy atrakcji :D Teraz czas na innych, z resztą napiszę o tym

      Usuń
  5. super tacki , mi przypadła ta z aniołkiem do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty