Duszki anielskie, torba w czekoladzie i kociaki


Mało szyję, bo co prawda już się śmieję, że ból to stan a nie choroba, ale coś tam stwierdziłam muszę, bo się uduszę ;D Miałam uszyte ciała do aniołków. Wreszcie je ubrałam.
Wszystkie mają 32 cm wysokości.
To opiekuńcze duszki czuwające nas spokojnym snem.
Te u góry mają piękne sukienki w różyczki.


Błękitna i różowa już mają swój nowy dom.
A te poniżej jeszcze go szukają.
Każda duszka ma poduszkę, bo to straszne śpiochy.


A tu przedstawiam cudną torbę, którą wygrałam na fb od Nicky Peiper :)
Bardzo pojemna, czyli idealna dla mnie.


Wykonana w 100% z włóczki. Podziwiam technikę i pomysłowość.


A tu na koniec przedstawiam Wam nasze dwie koteczki. Ta z tyłu jest ze schroniska.
A ta z przodu to młoda kicia, psotna okrutnie. Skacze jak małpka. Ale obie są kochane i codziennie podziwiam ich walki z naszym pieskiem. Każda z nich chce rządzić. Tu okupują łóżko syna.


Kochani melduję też, że na tą chwilę nasze aukcyjne Wzgórze Twórczych Serc uzbierało jak dotąd
237,50 zł a Śnieżka 49 zł :) 
Jeśli możecie polecajcie je znajomym. 
Z góry Wam dziękuję i witam też wiele nowych obserwatorów :)

Komentarze

  1. Świetny pomysł na torbę :D
    Aniołki też śliczne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te aniołki ;) Gratulacje wygranej torby- jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniolki sa przesliczne :) Piekne sukieneczki maja i buzki :) Gratuluje wygranej :) No i faajne kociaki :) Pozdrawiam Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne...takie mają słodkie te buźki :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne aniołki i torba też...dużo sił życzę...pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej wygranej!
    A aniołki śliczne jak zawsze :)
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołki cudne, a tych podusi u boku to im teraz strasznie zazdroszczę :). Uwielbiam kociaki, sama mam dwie kotki i jestem zdania że obserwowanie ich jest lepsze niż Discovery i National Geographic razem wzięte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super aniołki!
    Zapraszam do mnie :)
    http://myzombielifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne aniołki, a torba bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba faktycznie niesamowita. A aniołki 2 już poleciały. Reszta, czyli jeszcze 5 szuka domu. Cieszę się, że do mnie zaglądacie

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeeee tam... zaraz niesamowita! :)Taki wydziwiak, jak to u mnie. :) Jak tak usiądę i myślę...to różne są tego efekty, ta torba to jeden z nich :)Lubię sobie wydziwiać :)Mam nadzieję, że naprawdę Ci się podoba i będzie się dobrze nosić. Twoje Aniołki za to prześliczne, ale to jak zawsze :)Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz