Anioł namawia na głosowanie na blogi


Wracam powoli do szycia. Wreszcie wykończyłam aniołka, który wałęsał się po domu z gołą pupą.


Teraz ta lala z fiołkowymi oczkami szuka domu :D


A że to aniołek, to może uchroni kogoś od wszelkiego złego. Kto wie...

Ale dziś post nie o aniołach.
Nie wszyscy wiedzą, ale dziś rusza kolejna edycja Bloga Roku, a dokładniej mówiąc to zaczęło się głosowanie na zgłoszone blogi. Jak wielu z Was wie, mój blog w zeszłej edycji wygrał w kategorii "Moja pasje i zainteresowania." To była niezwykła przygoda i nawet w tej chwili wspominam tamte emocje.
Wiele osób mnie wówczas wsparło. Dziś ja chcę Was namówić na oddanie głosów na 3 ulubione blogi.
Każdy staruje w innej kategorii.
Zacznę od :
Chcę Was namówić na głosowanie na blog Ani Krućko http://annakrucko.blogspot.com/ :) 
Przyznaję się, że zmusiłam Anię do startu. Znamy się od roku i obserwuję jak Ania się rozwija, tworzy, zaraża ludzi energią - mnie też :D Teraz mam nadzieję, że i Was namówię na oddanie głosu. Głosuje się tylko 1 raz z 1 numeru telefonu. Kosztuje to 1,23 zł i pieniążki Onet przekazuje na cele charytatywne. Zatem dacie się namówić? Wystarczy wysłać sms o treści: G00032 ( to są zera) na nr 7122.

A drugi blog to
niesamowity album rodzinny Grzegorza Stykowskiego.
Poznaliśmy się na zeszłej gali. Grześ uratował mnie od spóźnienia. Utrzymujemy wspaniały kontakt, co też pokazuje, że ten konkurs łączy ludzi. Grześ robi drugie podejście. W zeszłym roku Mu się nie udało, ale teraz mocno wierzę, że będzie tym wygranym, bo wjedźcie tylko do Niego o tu: http://blog.lifenotes.pl/
Ten blog jest pełen cudnych pozytywnych emocji. Gdy mam kłopoty ze snem zaglądam tam i odpoczywam.
Na blog Grzegorza trzeba wysłać sms o treści: F00037 też na 7122.

I ostatni blog bliski mojemu sercu to historia Kudłaczy, które są w podróży. Brzmi tajemniczo? To wystarczy, że klikniecie o tu: http://kudlaczewpodrozy.pl/
Niektórzy z Was już pewnie zaglądali w zakładkę,w której polecam pewną magiczną książkę: 
To pewnie znacie już jednego z członków szalonej sagi. Teraz możecie poznać pozostałą, niesamowicie ciepłą paczkę z dwoma psami, które są bardzo ważną częścią opowieści polecanego przez mnie bloga.
Kudłacze też startują w jeszcze innej kategorii.
Na nich możecie zagłosować wysyłając sms o treści: C00190 na nr 7122
W nazwach są zera a nie literki"O"

To łącznie 3 * 1,23 zł. 
Dacie się namówić? :) Moja rodzinka już cała oddała na nich głos. 
Głosowanie trwa do 31 stycznia do godziny 12stej. 
Zapraszam i gorąco polecam



Komentarze

  1. U mnie na blogu też prośba o głosy w innej kategorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosowałam na dwa pierwsze, na trzeci niestety nie mogłam, bo już oddałam głos w tej kategorii na innego bloga :)

      Usuń
  2. Na Anię wczoraj zagłosowałam.Pamiętam jak rok temu,dzięki właśnie Ani trafiłam do Ciebie.Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz