W rytm rocka


Spicy - czyli całkiem pikantna torba z serii gitarowych szaleństw Pani Niteczki


A to Gipsy bo w stylu całkiem ludowo - cygańskim. Uszyłam ją z grubej tkaniny dzianinowej, żakardowej.
Myślę, że jak dotąd najbardziej zakręcona :D


Z tyłu w kwiaty :)
A tą na dole już uszyłam w tym stylu co ma nasza Agnieszka. Został kawałek sztucznego zamszu, więc wykończyłam go, bo może jeszcze ktoś się skusi.


I na koniec szyta wedle zamówienia - miała być różowa. Ta jest taka candy ... cukierkowy róż, bardzo subtelny, pudrowy i gorzka czekolada. Wszystkie mieszczą duże zeszyty A4 i są do noszenia na skos.
Pewnie część z nich wyląduje dziś w sklepie :)


Muszę się przyznać, że wielką radość mi sprawia szycie toreb. Moje dzieci zasypały mnie pomysłami, więc już jestem pewna, że powstanie wiele najróżniejszych wzorów. Cieszę się, bo to będzie pasja rodzinna :)
A jak tam Wy, już odliczacie czas do Gwiazdki? Powiem Wam, że ja liczę czas do środy... a potem ogłaszam lenistwo. No może nie do końca, bo najpierw porządki, potem gotowanie, ale wiem, że już żadnych zleceń nie będzie. Już i tak czuję mega zmęczenie. Niestety muszę się przyznać, że sił mam o wiele mniej niż rok temu. Zatem byle do odpoczynku :)
Pozdrawiam Was cieplutko

Komentarze

  1. Niteczka jak to Niteczka... sypie pomysłami!
    Superaśne torby :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ta czerwona mi się najbardziej podoba.... w moim glitterowym guście

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności:) no i przede wszystkim baardzo oryginalne:) też chce mieć taką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze służę pomocą. Można zamówić wymarzony kolor :)

      Usuń
  4. WOW !
    świetne torby ... bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne te torby! Zawsze mi się podobały takie inne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow genialne torby !
    czerowna super ! po ile takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti torby zależnie od tkaniny kosztują od 60 - 75 zł

      Usuń
  7. Niesamowite torby, bardzo oryginalne. Nigdzie jeszcze takich nie widziałam ;) A robi Pani jeszcze inne wzory instrumentów? Mogłyby też fajnie wyglądać ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty