Torba gitara elektryczna i szalona poducha


Nasza Agnieszka wczoraj skończyła 14 lat. Jakiś czas temu zamówiła u mnie dwie rzeczy specjalnie na tą okazję. Miałam uszyć Jej królika - poduszkę. Miał być duży, miękki i żeby szło na nim leżeć ze słuchawkami w uszach :) Zadanie szalone nie mniej niż torba a la gitara elektryczna, w której musiał się zmieścić zeszyt A4 i koniecznie miała być noszona na skos. Oto obie prace. Szalony królik już ponoć spełnił wszystkie wyobrażenia. A dziś kończyłam torbę.


Zdjęcia jeszcze gorące. Bo Aga szaleniec chwyciła torbę, wpakowała farby i poleciała do koleżanki.


Nawet nie miałam czasu jej odprasować. Zrobiłam zapinaną na klapeczkę. A w środku ma kieszonkę na drobiazgi.



Tak wygląda założona. Już szyję kolejne dla koleżanek. A jeszcze inne zamówienia czekają.
No może klona sobie uszyję... co dwie Niteczki to nie jedna; D
Ps. Agnieszka zamówiła też inne takie np. pianino ... skrzydła. Będzie się działo :D


Komentarze

  1. Świetna torba :D Szkoda, że nie znałam Pani Niteczki jak chodziłam do szkoły...Poduszka skradła moje serce i wpatruje się w nią cały czas :D Wszystkiego naj dla Agi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes niesamowita;) Torba genialna! A podusia cudo.. tez bym pewnie taka chciala:) Wszystkiego Najlepszego dla Agnieszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba fantastyczna! A podusia słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia dla córki.A torba jest suuper :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba - CUDO - no chyba spodziewałaś się, że koleżanki pozazdroszczą :D
    A królicek z oczami jak spodecki - superowski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka ogromnie dziękuję Wam za życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne torby, rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz