NEWS-KA czyli poduszka a la list

Pewnie zastanawiacie się co to jest? :)
Przedstawiam Wam oto moja pierwsza NEWS-KA czyli poduszka łącząca w sobie e-mail, poduszkę, wiadomość pełną emocji, którą możesz wysłać komu tylko zapragniesz. Przód może mieć wymyśloną przez każdego minkę. Zamiast uśmiechu może być smuteczek, gwiazdka jako buziak smsowy. Z tyłu ręcznie napiszę farbą do tkanin to co chcesz wysłać jako wiadomość. Tu to "Przytul mnie". Ale może być równie dobrze: "Wyjdziesz za mnie?" albo "Jesteś seksi :) " lub " Miss like crazy" ... dosłownie wszystko.
Wielkość NEWS-KI 40 * 30 * 4 cm
Uszyta z bawełny ( może być taka a la papier naturalny lub biała)
Wnętrze to watolina.
Wysyłam zapakowaną w papier pakowy, obwiązany lnianym sznurkiem i opieczętowany.
Dopiero tak przygotowana NEWS-KA ląduje w dużej kopercie bąbelkowej. 
( Wzór zastrzeżony!!!)



To kto chce komuś wysłać NEWS-KA? Dostępne już w Mojej Motylarni. Pierwsze już na dniach lecą do odbiorców. Ciekawe jaką będą mieli minę jak już otrzymają :)

Komentarze

Prześlij komentarz