Między farbami i lakierami


Wczoraj miałam dzień twórczy. Szalałam w farbach, klejach, lakierach. Tak oto powstała seria - skrzyneczka z pomarańczką. Dzieci mówią, że z kropelkami pomarańczy :D Tylko nie lizać ;D


Tu powstała skrzyneczka dla Kasi Pisarskiej, którą poznałam na gali Kobiety Roku. Jak wpadła mi ta chusteczka w rękę wiedziałam, że powstanie skrzyneczka Hakerowa. Jeszcze będzie kość z tkaniny dla pieska, bo to on podbił moje serce najmocniej na gali. :)


Ta malutka skrzyneczka powstała dla Pani, która zamówiła taką dla swojej wnusi.  Mam nadzieję, że się spodoba. Sikorka i rudzik myślę, że przypadną do gustu małej damy.

 A że dorwałam stemple to stworzyłam serię shabby chic. Serce drewniane z odrobiną przeszłości.
Duże bo ma 20 * 20 cm


Powstała też szafka na klucze. Dość klimatyczna :) 30 * 20 cm na 6 kluczyków


W ostatniej chwili na święta stworzyłam 4 dzwoneczki ... z różnymi metalowymi ozdobnikami: koroną, aniołkiem, kartą z sercem i klatką, z której wylatuje ptaszek.


I jeszcze 4 zakładki drewniane. Przody są we wzroki. Tyły mają ręcznie wymalowane z napisem "Tu czytam". Ta powstała z Panną Migotką


 Ta z ptaszkiem wśród jagódek. Każda ma też metalowy dodatek, a to klucz wiolinowy, a to klatka z ptaszkiem.

Kolejna z domkiem dla ptaszków i ostatnia z tulipanem.


Uff.... jak widzicie poszalała. A jutro ... mam nadzieję, że wreszcie będą gotowe aniołki i amorki, bo wszak czas pomyśleć też o walentynkach :D

Komentarze

  1. Ale sliczne rzeczy;) Szczegolnie podoba mi sie szafeczka na klucze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne. Podziwiam i aż sama nabieram chętki na to, żeby samemu się pobawić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne. Szczególnie podobają mi się dzwoneczki - idealne na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełka i zakłądki :))) a to pudełko z pieskiem przypomniała mi się moja psina...
    pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierwsza skrzyneczka z pomarańczami. Z jednej strony na przekór zimie bo taka wiosenna i posiada żywe kolory...a z drugiej strony, który owoc nie kojarzy się tak bardzo ze świętami jak mandarynki i pomarańcze :D

    I jeszcze dzwoneczki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! absolutnie wszystkie prace piękne :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam. Kurczaczki ostatnio wpadam na Wasze blogi jak po ogień... ale poprawię się :)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dzwoneczki są wyśmienite!Ależ by pasowały do kącika mojej córci:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty