Nowe znaczy z sercem


Już wyjaśniam co to za znaczki :) Otóż myślę, że dojrzałam do tego, żeby tworzyć markę dla swoich lalek.
Dla całego świata lalek, które wyskakują spod moich rąk. Szukałam jakiś czas nazwy i znalazła właśnie dzięki Wam. Lalki z sercem ... będą odtąd moją wizytówką. To one kradną moje serce. Najwięcej się do nich uśmiecham. Na blogu Pani Niteczki będą wszystkie inne zabawki. Całe zoo :D Na nowym blogu:
http://dollswithheart.blogspot.com/ znajdziecie świat moich lalek, ale już wersji bardzo profesjonalnej. Odtąd każda lala będzie miała certyfikat. Będzie tworzona z jeszcze większą miłością. A uwierzcie jest to możliwe.
                Ostatnie dni były dla mnie trudne. Choroba odcięła mi lewą stronę ciała, ale już pomału wracam do formy. Znalazłam cel i trzymam się go. Świat lal będzie magicznym miejscem. Będą firmowe pościele dla lal itp. Będę starała cieszyć małe i duże damy.
Mam nadzieję, że dacie się zaprosić do lal, że dacie radę połączyć oba moje światy :D To jak?
Kto chce zobaczyć nową Pipi?

A tu patrzcie...

Przyjechały dziś nowe tkaniny. Szykuje się szaleństwo :D Link do sklepu macie w pasku bocznym.


A to piękna niespodzianka od Gosi z www.nadodatek.pl  Wygląda jak tęcza na rękach.

Ps. A najważniejsze - mój nowy blog wystroiła, wymyśliła od zera http://starlightparade.blogspot.com/
Najbardziej cierpliwa osóbka na świecie.

Komentarze

  1. Kciukam mocno! Cudowna nazwa cudowny znak !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu nie tylko Twoje lale mają serce bo inne zwierzaki też-doświadczyłam tego osobiście po rozpakowaniu przesyłki ;))Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nazwa i dobry kierunek drogi trzymam kciuki za powodzenie i Twoje zdrowie ,bo ono jest w tym wszystkim najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nazwa!!! Powodzenia:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wiadomość. POWODZENIA !!!!! Wiele radości !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiec szklaneczki w górę za nowy blog i lalunie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cieszę, że i Wam przypadła nazwa, logo do gustu. Powiem Wam na ucho, że 4 razy w roku będzie candy z lalami kolekcjonerskimi, więc trzymajcie rękę na pulsie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I nazwa i logo śliczne. Właśnie odkrywam Twój blog i widzę, że pozostanę na nim na dłużej:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te rękawiczki.
    A znaczek uważam, że świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kochana. Też uważam, że są piękne. Buziaki ślę

      Usuń

Prześlij komentarz