Makowa taca i zaproszenie lal


 Dziś wrzucam Wam zaproszenie na mój blog z lalami http://dollswithheart.blogspot.com/ Tam możecie bliżej poznać obie lale: Edith i Sonię. Tkaniny są z House of Cotton, a wstążki z Nadodatek.pl


A że nasz Tomek ma lekcje w domu, to zawsze coś tam po cichu muszę robić. Dziś padło na tacę. Wymalowałam na niej maki. Takie ogrodowe, bo polne już były :D


Wymiary : 34 * 25 * 7 cm


A dziś łosie, latające słonie i inne dziwności na tapecie. Energia do mnie wróciła, więc trzeba korzystać :D 
Pamiętajcie o candy :D Już zostały 2 dni do zapisów
Rocznicowe candy

Komentarze

  1. Lale piękne:) Bardzo mi się podobają! Blondynka ma śliczną fryzurkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, byłam na 2 blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! "Odkryłam" Cię całkiem niedawno i zupełnie przypadkiem. Przeglądam na razie wszystko co do tej pory zrobiłaś i naprawdę zakochałam się w Twoich pracach. Pozdrawiam ciepło - nowa stała czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych lalach:)Taca śliczna,lubię makowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądają te lale :)) a taca jest piękna te maki :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Oj już czuję, że będę do Ciebie często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz