Króliczek i kolejna lala

 Dość długo przekładałam kawałek tkaniny, którą dostałam od koleżanki. I dziś powstał króliczek z bluzeczką, na której widnieje "Hello Kitty" :) Króliczek jest duży. Ma 48 cm wysokości.
 Spodenki ma z bawełny w kolorze jasnego buraczka. Myślę, że sympatyczna to panienka.
 Wykończyłam też kolejną lalę - Wiktorię. Jak wcześniejsze - ma 34 cm wysokości.

 Na nóżkach ma koronkowo filcowe klapeczki. Słabo widać, ale na sukience też ma koronkę.
 Królik ma wstępną rezerwację, ale lala zaraz trafi do Mojej Motylarni :)

Lecę ubierać resztę paczki ... Witam nowych Czytelników :)
.

Komentarze

  1. :)) króliczek fajnie wygląda w tej bluzeczce - materiałek rewelacja - szkoda tylko , że nie bawełna ....a lala piekna ma twarz :) i w ogóle nicego jej nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczek ma świetne kokardki na stópkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W króliczku się zakochałam od pierwszego wejrzenia :)) Lalunia jak zwykle śliczna. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiadomo,że same piękności :)Inaczej być nie może;)*Śliczne wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę na tę lale jak siedzi i sobie myśle no wariatucncio zrobiła lalce dziury w skarpetkach ( to też fajny pomysł) ale nie ona ma klapeczki, Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiktoria ma przeurocze spojrzenie i ta jej zwiewna sukieneczka - cudo :)
    A Królicza Panienka również prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz