Koty, słonie i Candy rozdane



Tak jak Wam wcześniej pisałam - dalej szaleję w podobnej kolorystyce. Ciekawe kiedy mi się znudzi? :D
Tym razem uszyłam kocią paczkę. Małe kotki, takie dla niewielkich szkrabów, bezpieczne, mięciutkie i idealnie wpasowujące się w rączki. Oczywiście starsze kociary też mogą zabrać kota i objechać z nim świat. Kotki mają 17 * 15 cm
No a żeby było weselej to powstała też grupka słoni kieszonkowych.


Mieszczą się w małej dłoni. Trąby na końcówkach są podwinięte do góry, bo mają przynosić szczęście.
Można je też powiesić jako ozdobę na choince.
Te maluchy mają zaledwie 11 * 8 cm
Większe wersje też powstaną. Wszak szczęścia nigdy nie za wiele.


A teraz najważniejsza wiadomość dnia:

Candy leci do Angela Masa Solna.
Kochana czekam na e-mail a podam wszelkie szczegóły. Będziesz miała Mikołajki za 100zł do wykorzystania w Mojej Motylarni.
Serdecznie gratuluję!!!
A na ucho Wam powiem, że moje  "Dolls with heart" też szykuje Candy z lalą!!!
Już Was zapraszam - w niedzielę ruszy.



Komentarze

  1. Świetne te kociaczki i słoniki. Taka doza kolorów to z pewnością rzecz pozytywna wśród jesienno-zimowej szarości. Tkaniny, z których powstały te maluchy są boskie!
    P.S. Angeli gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gromadka zwierzaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne koteczki i słoniki :) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale koty ♥
    Chyba muszę wreszcie ruszyć mojego męża żeby mi podłączył maszynę to może i ja wezmę się za szycie ;) W końcu babcia i dziadek byli krawcami. Ktoś powinien podtrzymać tą tradycję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kociaki i oczywiście słoniątka również, tkaniny z których je uszyto bajeczne ... pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten materiał zielony w groszki sprawia, że kotek jeszcze ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz pragnę podziękować !!! Już pomału otrząsam się z szoku :))) Kociaki i słoniątka są rewelacyjne :) Buźki wielkie ;)***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociaki i słoniki są cudne, takie na malutki przytulaśny prezent!
    Gratuluję wylosowanej szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za zabawę :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kotki i słonie. Tkaniny śliczne i w pięknych kolorkach, więc i zwierzaczki wesołe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne!!! Nawet nie wiem, która gromadka mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne te zwierzaczki! Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciezczyni:) Ale cudenka zrobilas - koty cudne ale te sloniki genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, że wzięłyście udział. Jeszcze nie jednym candy Was zaskoczę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :)
    Śliczne te maluszki!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz