Istne szaleństwo z okazji setnego posta na blogspocie


Dziś piszę na blogspocie setnego posta :) więc poszalałam troszkę.
Uwaga:
Uszyłam kolejną lalę. Tym razem poznajcie Oliwkę. Ma 34 cm wysokości. Ubrałam ją w sukienkę - ozdobioną koronką i wstążeczką atłasową. Na szyjce zawiązałam jej szalik polarowy.

 Włosy wełniane, związane w fikuśną kitkę - za pomocą koronki.

 Zamiast broszki użyłam kolczyk - sztyft z misiem. A na stópkach ma filcowe klapeczki z wełnianym kwiatkiem. Oprócz lali wyskoczył też ten elegant - poznajcie Kota Pedro. Ubrałam mu krawat. Koszulę ma trochę jak malarz - artysta, muśniętą czerwonym, czarnym i błękitnym pędzlem.

 Za to spodenki ma z ciemno niebieskiego polaru.
 Uszyłam też jeszcze jedną króliczą panną. Zostało jeszcze jedno ciałko, ale ono ubrane będzie na męsko ;D

 Grażynka ma oprócz tuniki i spodni, małe wdzianko, żeby zimno jej nie było. No i nie rozstaje się z torebką uszytą z polaru.
 Gdzieś w między czasie wyskoczyły jeszcze 3 kotki torebkowe. Dwa już objęte rezerwacją :D

 I na koniec.... ta dam ... pierwszy kurs zaraz ląduje : http://pani-niteczka-uczy.blogspot.com/
Dziś uczymy się szyć skarpetę na prezenty świąteczne. Gotowi???  No ja mam mały stresik ;D


Komentarze

  1. Wszystko piękne, ale skarpeta najlepsza ;))))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka innych powstanie, bo samej mi się spodobało ich szycie

      Usuń
  2. Kotki przemiłe, a lalki jak zwykle u Ciebie piękne i eleganckie, ale ja jestem fanką Twoich królików :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna lalusia i kotki, uroczy królik. Świetny sposób wykorzystania spodni na skarpety. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu :D Lubię wykorzystywać wszystko co mi w łapki wpada

      Usuń
  4. Cudna lala! Ma taka piękną twarzyczkę") I inne maskotki bardzo miło wyglądają! A co do skarpety, to ja też przymierzam się do jej uszycia, już od października, ale ciągle nie mogę znaleźć chwili, żeby usiąść na spokojnie do maszyny. Może w przyszłym tygodniu się uda, ech.. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna laleczka i kotek to moi faworyci:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały blog szyjątka cudne achh chyba mnie przytkało z wrażenia oczywiście.
    Serdecznie zapraszam do siebie http://martynkowo2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i zapraszam do rozgoszczenia

      Usuń
  7. Pedro jest absolutnie wspaniały, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna skarpeta - idę ogladać kursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy masz czas na sen??
    w zwariowanym tempie pracujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz