Dorotka i lala z babeczką

 Zostałam poproszona, żeby uszyć lalę z babeczką w tle dla pewniej miłośniczki gotowania. Tak oto wyszła spod moich łapek taka oto lala. Ma sukienkę w kwiatki i śmieszny fartuszek.

 Babeczka to breloczek. Mam nadzieję, że się spodoba. Buciki ma malowane obszyte koronką. Lala ma 64 cm wysokości :)

 A te piękne kwiatki dla obu lal zrobiła Monawmona, o której zaraz Wam opowiem :D

 A to siostra tej powyżej. Stylizowałam ją na Dorotkę z Czarnoksiężnika z krainy Oz :D i myślę, że wyszła sympatyczna panienka.

 Ta ma bluzeczkę w niezapominajki, a spódniczkę ozdobiłam koronką.


 A teraz coś o Monawmonie... Powiem Wam, że to najszybsze ręce na dzikim zachodzie :D Ledwie napisałam, że podoba mi się czapka, a tu patrzcie. Szalona kobietka z Moni. Przysłała mi też garść ślicznych szydełkowych kwiatków. Jak widzicie dzięki Dobrym Duszkom moje życie jest zawsze kolorowe.
A ten wianek ... zrobiłam z myślą o świętach. Już lada chwila w pewnym sympatycznym portalu pojawi się kurs jak go zrobić :) Dam Wam cynk jak tylko będzie. Może i Was to natchnie do zabawy z kółkami :)
Dla tych którzy się jeszcze nie zapisali - Pamiętajcie o Candy :D

Komentarze

  1. cudne te Twoje lale... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudaki, cudaki, pozdrawiamy i ściskamy, a w czapusi ci uroczo bez dwóch zdań, jak nastka bym powiedziała nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalunie są śliczne,a o dobrych duszyczkach coś wiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz