Bliźniaczki


Pamiętacie komedię z Dannym de Vito i Arnoldem Schwarzennegerem pt. "Bliźniaki" ? Oto moja wersja ;D Siostry niby bliźniaczki :D Koteczka ma 24 cm, a jej siostra króliczka ma 48 cm wysokości.

 Obie ubrane w ciepłe sweterki i spodenki z bawełny w połączeniu z wełną. Kotka ma piegi. Ponoć bardziej rozbrykana od króliczki.
 Już króliczek zarezerwowany. A tu macie coś co mi całkiem nie wyszło, bo czasami za dużo wydziwiam. Stworzyłam w końcu ważkę, ale najpierw to miał być kwiatek, potem oko ... wymęczyłam sutasz. Choć już wiem od Iwonki, że sutasz też niezbyt dobry gatunek... no trudno. Pierwsza lekcja za mną :D
A jutro pokażę Wam nowych 5 aniołków. Wykonuję dwa na pilne zlecenie. Pozostałe 3 będą szukały domów.

Komentarze

  1. Faktycznie bliźniaczki bardzo podobne do bliźniaków :););)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna para! Te sweterki mają cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki są super!!!żałuje ,że nie mam małych dzieci:(Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nowego Ci nie napiszę:Bliźniaki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) I mają fantastyczne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twojej pracowitości. Szkoda, że ja nie mogę się na coś konkretnego u siebie zdecydować no ale cóż mną hula wiatr w rozmaite strony twórczości!!! Pozdrawiam artystycznie :-) Mina Wetp

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz