Anielskie pięcioraczki psocą

 Pani Niteczka czasami potrafi namącić, bo jak słowem sypnie, to wychodzi z tego mnóstwo śmiechu. Dziś na fb, żeby zapowiedzieć, że uszyłam  5 aniołków, napisałam cytuję:
"Pięcioraczki anielskie przyszły na świat...zaraz zdjęcia."

 Tyle, że znajoma znajomej zamiast odczytać z komputera anielskie, przeczytała angielskie. No i cały poranek szukała w internecie angielskich pięcioraczków. Jak Madzia do mnie zadzwoniła jaka psota mi wyszła z tego wpisu, to się aż popłakałam ze śmiechu. Myślałam, że tylko ja bywam zakręcona :D

 Zatem przedstawiam Wam psotne aniołki. Oto Estera o brązowych oczach. Ma jak i jej siostry 28 cm wysokości. To anioł zaradności życiowej.

Każda z anielic ma też mięciutkie skrzydełka. Ale włosy mają różne, bo wykorzystałam różne resztki włóczek. Ta ma dwa odcienie :D
 Oto druga, z fiołkowymi oczami - Lilka. Przez to, że są nieduże mogą być aniołem podróżnym :)

 A to Maczka o zielonych oczkach i sukience w koniczynki. Anioł szczęścia na 100%

 To Niezapominajka pewnie idealna dla takiej sklerotyczki jak ja ;D Chyba najsubtelniejsza z gromadki.


A to Stokrotka. Anioł od uciech wszelkich. Ona i Niezapominajka mają niebieskie "patrzałki" jak mawia moja babcia. Ta chyba jest nabardziej ukwieconą wersją. Teraz lecę wykańczać ...ubranka rzecz jasna .. kolejnym dużymy tildom. Zatem do jutra Kochani :D

Komentarze

  1. Przydałaby mi się ta niezapominajka :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto, Ty masz chyba motorek w d.... dłoniach;-P
    Wszystkie lale śliczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Elilo uwierz mi mam siły mniej niż od nie wiem kiedy :D Ale cieszę się, że tak to postrzegacie.

      Usuń
  3. Piękne :) Oooo Jola się bawi w fryzjerkę i jednej strzeliła pasemka hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. jakież one urocze :) takie sielskie anielskie, piękne i pełne ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj!!!! Jakie słodkie aniołeczki!!! Cuda:)*)-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na takie co jak się nie patrzy to zaraz coś zbroją :) (ale cudne to są- jak ich nie kochać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi i dobrze to odczytałaś. Aniołki takie już są, z przodu aniołek, z tyłu diabołek

      Usuń
  7. Niteczko złota dzięki za ciepłe słowa :) Kontakt znajdziesz na oficjalnej stronie akcji http://gwiazdobranie.pl/index.php/kontakt.html :)

    P.S. Aniołki cudne więc pewnie szybciutko odfruną :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zostały już dwa. Kochana zaraz do nich napiszę :) Warto dołączyć do takiej akcji.

      Usuń
  8. śliczne laleczki, szkoda, że ja nie mam córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy, że muszę uszyć też chłopaków rozanielonych :D Dziękuję za inspirację

      Usuń
  9. no proszę, jest i imienniczka mojej młodszej córci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie są i śliczne mają buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne aniołki :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty