Zapakowana do skrzyneczki

Zacznę od Candy w Teodorowym Zakątku. O tu: http://teodorowyzakatek.blogspot.ie/2012/10/candy-candy-u-teo.html
Zabaczcie jakie cuda do wygrania. Chyba bym oszalała ze szczęścia.



A teraz moje skrzyneczki, bo tym razem wreszcie one doczekały się wykończenia. Od dawna były muśnięte bielą, ale nie miałam weny, co z nimi zrobić dalej. Zatem melduję, że powstała taka piątka:


 Skrzyneczka z maczkami na wieczku. Ma wymiar 16,5 *6,5 * 6 cm. Może być na biżuterię, ale też np. na herbatę w kuchni lub na inne drobiazgi :) 

Oto pudełko na skarby dla małej miłośniczki wróżek. Dość duża. Ma wielkość 21 * 14 * 9 cm



 Pudełko ze szparagami w tle ... Otoczone koronką, która idealnie pasuje do tła obrazka ze szparagami. 
Jest duże. Wielkość : 25 *11 * 18 cm . Idealna do kuchni na przepisy, a może na herbatę.



 Piórnik drewniany, który miał być z Plastusiem, ale tak się zbiesił, że nawiał jak zaczęłam na niego krzyczeć. Zatem odczarowałam go i powstał piórnik babciny ze starym zegarkiem wklejonym na wieczku.

Specjalnie poprzecierany, nawet decoupage poprzecierany, żeby całość wyglądała jak nadgryziona czasem.

Wielkość : 24 * 4 * 9 cm


Mała, zgrabna skrzyneczka na skarby. W stylu ludowym. Na górze wzór kwiatowy z nadrukiem a la koronka. 
Ma rozmiar 13 * 8 * 6 cm. Dół jednolity, piękna śliwka. Przyznaję się, że po pierwsze na żywo piękniejsza, poza tym chowa w sobie moje roztrzepanie, bo zamiast użyć bejcy, chwyciłam farbę do malowania szkła... Okazało się, że wyschła, dała efekt połysku, a jak pokryłam lakierem to była bajka. No to teraz wiem na co je użyję ;D 
A jutro nowe aniołki, bo nadchodzi wielkie szycie. Bo przyznaję się, mam bardzo mało sił... ale obiecałam sobie, że co zastrzyk w tyłek będę się mobilizowała do szycia :) Ciekawe czy mi się uda :)

Komentarze

  1. Piękne skrzyneczki zrobiłaś no proszę jaka z Ciebie zdolnacha nie dosyć że świetnie szyjesz to jeszcze świetnie dekupażujesz :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te skrzyneczki.Cały czas Cię podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczki prześliczne!!!!Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne skrzyneczki!!! Zdolna babeczka z Ciebie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje skrzyneczki, zwłaszcza ta ostatnia ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczki cudo. Najbardziej podoba mi się ta ze szparagami, ma swój urok. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne skrzyneczki Jola :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że efekty są nieziemskie:))) Skrzyneczki wyglądają rewelacyjnie i jak widać można je mazać co w ręke wpadnie:)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynka z wróżką strasznie przypadła do gustu mojej Majce:)) Mi się wszystkie podobają:) Zapraszam po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Niteczko te pudełeczka są przepiękne, jak to się maluje?????? Co za zdolności plastyczne! Cudne:)to jest decoupage??? No,,cudo:) nie mogę przestać się zachwycać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo!To jesteś niew tylko Pani Niteczka,ale i Pani Super Skrzyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnia z fioletem bardzo mi się podoba, właściwie cudne ale te kolory ostatniej świetne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolu cudne skrzyneczki :) ogromnie mi się podobają

    a co do wstawienia linka u mnie w candy to prosze tu na diabelskim młynie jest fajna prosta instrukcja
    http://diabelskimlyn.blogspot.ie/p/instrukcja-zgaszania-prac.html
    Wpisz prosze jeszcze raz według kroków - żebyś pojawiła się na liście

    dziękuję za chęć wzięcia udziału w candy :):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne :) A to ostatnie urzekło mnie najbardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam również na moje candy rozdaniowe :-)
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz