Wianek ze ślimakiem i kotki


 Mam różne kawałki filcu i włóczek. Postanowiłam stworzyć małą kolekcję wieńców na drzwi, na ścianę.
Oto pierwszy wianek - ten ze ślimaczkiem zrobionym przez Agnieszkę :) Wianek ma 22 cm przekroju
 Zdjęcie zafałszowało kolor... on jest bardziej bakłażanowy, a fiolety chylą w kolor śliwki. A ślimaczek jest przesłodki. Agnieszka swoją pracą mobilizuje mnie do działania.
Uszyłam też w końcu ubranka kotkom. To kotka Liara - mniejsza ciut, bo ma 23 cm i ubrana w kurteczkę z dużym kołnierzem.
 Spodenki ma w kwiatki na kremowym tle. Oczywiście kotem rusza wszystkimi łapkami.

 Z tyłu kotki mają długie, polarowe ogonki. Powiem Wam, że na "żywo" jeszcze lepiej się prezentują.

 A to nowy elegancik - Kot Bruno. Ma 24 cm wysokości. Kamizelka z futerka, pas filcowy, z tyłu ma ogonek długi z polaru. Nie odpowiadam za jego śpiewy nocne, bo ponoć po kilku myszkach dopiero wtedy nachodzi go chęć ćwiczenia arii operowych ;D

Komentarze

  1. Ślimak pięknie się prezentuje, a kociaki są prześliczne i bardzo eleganckie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten ślimaczek w tym wianuszku. Kotki są fantastyczne, szczególnie ten w polarku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten wieniec...a ślimaczek bardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne Pani Niteczko...po prostu jak zawsze jestem pod wrażeniem - przecież te małe ubranka, to majstersztyk:) przybijam 'piątkę'z córą - zdolniacha:) Ja również szydełkuję troszkę i właśnie kończę misia:)))w

    OdpowiedzUsuń
  5. No u Ciebie znowu piękności, podziwiam i nie jestem w stanie dorównać. Brawo. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten wieniec; slimak taki slodziak;) Kociaki tez super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszek śliczny!Kociątka prześliczne:)super jest ten różowy kubrak kotki Liary:D Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślimak jest przeuroczy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. wianek ze ślimakiem świetny , w moim ukochanym fiolecie na dodatek :) koty też są niezłe, różowy kubraczek i mucha w paski są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Liara i Bruno podbili moje serce!
    Cudowne kociaki, pięknie uszyte :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. kociaki najlepsze !!a wianek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie komentarze to miód na moje zbolałe ramię. Jesteście wielcy. Nawet nie wiecie jak bardzo mi pomagacie. Dziękuję Wam

    OdpowiedzUsuń
  13. ślimak the best hi hi hi Pani niteczko zapraszam http://alutkowe-handmade.blogspot.com/2012/10/candy.html#links

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Jolu koty są cudowne. Jako wielka kociara jestem w nich zakochana. Urzekł mnie zwłaszcza ten z muchą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty