Na nowo, czyli co u Pani Niteczki piszczy w ...

 Na samym początku muszę się zapytać - Jak się Wam podoba nowa odsłona bloga??? Znalazłam dobrą Duszkę, czyli Starlight Parade - Kasię, która zrobiła czary mary i blog stał się jak marzenie. Macie link do Kasi na dole w prawym pasku. Polecam - profesjonalizm pierwsza klasa a tempo orient ekspres!!!
A teraz melduję co uszyłam. Moja pierwsza zimowa króliczkowa panna. Ma rajstopki na pupie, ciepły sweterek, czapę, żeby zimno jej nie było. Ma też spódnicę w kratę.
Buciki i torebka ze sztucznej skórki. Nosek wyszyty muliną. Króliczek duży - ma 47 cm wysokości.
 A teraz to co zamówiła sąsiadka i poleci do Kanady. Poduszka mała a la Harry "Portier" jak mówią moje dzieci. Ma 20 cm wysokości i jest mięciutka, bo z polaru i filcu.
 I jeszcze para osobliwa - ona Kucharka Kiki i on Strażak Marco. Kiki ma wyszywany fartuszek . A strażak uszyty przy wielkiej pomocy Ani - sąsiadki :) Nie są duże, mają ok 35 cm wysokości, żeby się zmieściły w walizce.
A co jutro? Zapraszam - zajrzyjcie, a się dowiecie :) Uściski

Komentarze

  1. trafiłam do Ciebie z bloga Starlight Parade - Kasia i mi zrobiła szablon :) Ten królik jest obłędny :) Ja jestem antytalentem jeśli chodzi o szycie... Może chciałabyś sprzedać tego króliczka? :) Mój 4,5 miesięczny synek byłby zachwycony :))) A może masz ochotę się wymienić? :)))) Robię handmade'owe kosmetyki, balsamy do ciała, ust, sole kąpielowe, musujące kule do kąpieli :) W razie czego zapraszam na mojego bloga albo proszę o kontakt: kosmetyka.smykusmyka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa odsłona - bajka :) I najbardziej podoba mi się Harry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Niteczko, pieknie u Ciebie, tak świeżutko :)Ale najbardziej podoba mi sie zdjecie rodzinne!

    OdpowiedzUsuń
  4. super przejrzyście :)
    króliczka piękna
    Harry Portier jak malowany :)
    ściskam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. nowa odsłona urocza i słodka:):):) ptaszek na klatce to już przeuroczy na maksa - podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo. Jest taki jasny i przejrzysty. A Twoje wytworki jak zawsze urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę dzisiaj zmęczona po pracy, a TUTAJ jak PIĘknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon wspaniały. Sweterek od króliczka to sama bym chętnie w tą pogodę wdziała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa odsłona bardzo mi się podoba, lalki super :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za wspomnienie o mnie na blogu.
    Bardzo mi miło, że szablon się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tu,tak przejrzyście,podoba mi się.A Twoje laleczki wciąż mnie fascynują,królisia jest cudna:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Owszem, podoba mi się nowe wydanie. Jak zwykle podziwiam lalki ale ubranka to już mistrzostwo. Kidy ty to wszystko ogarniasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz moja droga dużo lepiej moim zdaniem.......pozdrawiam twoje prace śledzie cały czas na F.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cuda !! króliczek zachwyca, powala !! A para cudowna :)
    I nowy wystrój bloga super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog wygląda przepięknie. Jest taki przytulno-optymistyczny :) Uszytki kapitalne! Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna strona. A Twoje lalki, słów brakuje...!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że małe czary mary wywołało tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana mój Maluch powiedział że zrobiłaś Strażaka Sama :) no coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz