Lawendowe motyle


Jak już wiecie dziś dzień u nas zakręcony. Rocznica ślubu i to bardzo okrągła, bo 20ta :)
Czyli jednym słowem czas zacząć przynajmniej kolejne tyle. Poza tym zaliczyłam lekarza i okazuje się, że wesoło nie jest. Moje mięśnie faktycznie są uszkodzone i mam objawy miastenii. Dostałam tabletki na moją kochaną pamięć i recepty do wykupienia - zastrzyki itp. Mają mnie wzmocnić i zapobiec kolejnym zmianom. 


Gdzieś tam w biegu stworzyłam trzecią już małą komodę na biżuterię. Ta lawendowa. Specjalnie zrobiłam górną szufladę ciut jaśniejszą od dolnej, bo wygląda optycznie na większą :)

Od kilku dni dziubałam i tego malucha. To szafka na klucze. Na przodzie ma tablicę do pisania kredą :) 


Udekorowałam ją motylami i zielonymi cieniami. Trochę deku i malowania. Lakier i gotowe.

Myślę, że będzie ciekawym prezentem może na nowe mieszkanie.

Muszę się zmobilizować, bo na ciuszki czekają aniołowe ciała, pewien clown czeka na buzię, a i reszta skrzynek kusi, bo do połowy pomalowana. 
Rytm ... to najważniejsze, żeby nie myśleć o troskach.

Komentarze

  1. Przeurocza tak komódka i szafeczka na klucze, bardzo mi się podoba, piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię za wszystko i wierzę, że wszystko będzie dobrze ;) Twoje komódki są cudowne :) Cieplutko i serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś zdolna, tyle rzeczy umiesz !!!!!!!! Buziaczki i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowita pszczółko, ja cię podziwiam.
    W tym tygodniu wylatuje paczuszka dla Tomka, na razie z kubkiem, plakat potem w kopercie. Całuski Wam ślę moje skarby, wasza Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu Kochana Tomek mówi, że On już stary jest, że może jakimś dzieciom trzeba. Dziękuje Ci ślicznie

      Usuń
    2. STARA TO JA JESTEM W DOWODZIE, POLECIAŁY PACZKI, NIECH HERBATKA Z KUBKA MU SMAKUJE....

      Usuń
  5. Komódka śliczna, ale mnie bardzo podoba się szafeczka na klucze z tablica na przodzie. Świetny pomysł!
    Trzymaj się Kochana, następnej 20 do kwadratu Wam życzę, tobie dużo siły .

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu kolejnych pięknych rocznic Wam życzę i trzymam kciuki za poprawę zdrówka, a szafeczki bardzo mi się podobają;)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te komódki, szczególnie ta z motylami :D
    życzę następnych 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne prace, i zyczę kolejnych cudownych wspólnie spędzonych lat

    OdpowiedzUsuń
  9. Co najmniej kolejnej szczęśliwej 20-tki (mamy ten sam "staż",ja świętowałam w czerwcu)i dużo dużo regeneracyjnej i witalnej siły:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudenieczka !
    PS Gratuluje 20-stki !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Są leki - dobrze zrozumiałam? - to super:-)
    A Wam niech się darzy. Niejedną parę łamie byle co, tyle związków się rozpada, a Wy wciąż trwacie. Gratuluję, podziwiam, zazdroszczę miłości;-) i życzę wszystkiego, co najlepsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego na następne 20 lat!!!Szafeczka i komódka śliczności:)Dużo zdrówka życzę i serdecznie pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Same piękne dzieła tu widzę. Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochani dziękuję Wam za gratulacje :) I ogromnie się cieszę, że moje szalone prace nadal się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne obie , ale kocham motylki:)
    Kochana jeszcze 2x 20:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz