Lala Hania dla chorego Marcinka - licytujcie proszę

Kochani chcę Was namówić na kupno mojej lali i innych przedmiotów w akcji charytatywnej dla pewnego Małego Wojownika. Każdy grosik ważny. Sama wiem jak to ciężko, a wierzę, że lala trafi do kogoś o wielkim sercu. Wystarczy zrobić klik. Zaczęliśmy licytację od zaledwie 30 zł ... a to moja wielka lala. Mam nadzieję, że Was skuszę :) http://allegro.pl/rekodziela-dla-marcinka-nr41-lala-i2709214906.html
Tu poczytajcie o wydarzeniu
 A Marcinkowi pieniążki muszą uratować życie. Liczę na Was!!!

Lalę znacie... Hania czeka na kogoś o wielkim sercu.

Komentarze

  1. Urocza lala i już znaleźli się chętni:):):)Życzę udanej licytacji:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kochana niteczko,Hanusia jest cudowna i nawet dałam za nią 50 zł,ale niestety od razu zostałam przebita:)
    Życzę aby się wysoko sprzedała i Marcinkowi w uratowaniu życia pomagała:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz