Królik by Aga


Moja córka Agnieszka szaleje z szydełkiem, jak pewnie wiecie. Pomogłam dziś Jej pozszywać co tam stworzyła i zobaczcie jaki króliczek powstał :)

Jestem z Agi bardzo dumna. Jak na osóbkę, która w grudniu kończy 14 lat to wychodzi Jej to bardzo ładnie. Króliczek ma 27 cm licząc z uszkami. Stwierdzam, że trudno go nie pokochać :) A zdradzę Wam, że już jutro pojawi się dinozaur i ośmiorniczka by Aga ;D
           A ja stworzyłam panie krasnalkowe... wszak święta idą. Ale na fotki musicie poczekać. Do jutra zatem.

Komentarze

  1. śliczny króliś,zobacz, jaką masz towarzyszkę :-) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity królik i masz rację, nie można go nie pokochać :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny króliczek ! :) Gratulacje dla Agnieszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka pozdrawia. Dodałyście Jej energii do tworzenia kolejnych maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest niesamowity, wysłałam wiadomość do ciebie i córci. kinga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz