Krasnalkowe panny opiekują się T-Reksiem i ośmiorniczką

 Czas świątecznych zabawek należy zacząć :D Zatem poznajcie moje panny krasnalkowe. To imprezowiczka. Przypilnuje, żeby wszystko grało na przyjęciu. Zadba o muzykę, tańce i inne szaleństwa.
 Lala ma 37 cm wysokości. I oczywiście szuka domu, w którym mogłaby należycie pomagać.

 A tu siostra Imprezowiczki. Oto Romatyczka. Ta panna właśnie zadba o to, żeby stół był pięknie zastawiony, żeby choinka była piękna.
 Ta jest ciut większa od siostry. Ma 40 cm wysokości.

 A teraz największa radość naszej Agnieszki. Jej pierwsza ośmiorniczka. Wzór sama wymyśliła. Śmieje się, że teraz mam takie zabawki uszyć :) Ale ja uważam, że tego maleństwa, które ma  8 * 12 cm wysokości, nic nie pobije.
 A tak wygląda z góry. No powiedzcie sami. Słodycz, prawda?

 A to T-Reksio. Młody jest. Jeszcze ząbki mu nie urosły. No zobaczcie, czy te oczy mogą kłamać? Wszystkie grzechy mu można wybaczyć.
T- Reksio ma tylko 10,5 cm. Ponoć jak da mu się buziaka w nos to szepcze miłe słówka.
Uwaga ... już na dniach rocznicowe candy... :D

Komentarze

  1. Szydełkowe maleństwa są przesłodkie!!!!
    A pannami mikołajkami przypomniałaś, że święta zbliżają się wielkimi krokami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowe maleństwa przepiękne, ośmiorniczka mnie urzekła :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ośmiorniczka śliczna.Pochwalam zdolności manualne Agnieszki!!!
    T-Reksio rewelacyjny !!! Buziaczki *)

    OdpowiedzUsuń
  4. krasnalki przecudne. Ośmiorniczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się oczy T-Reksia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz