Coraz zimniej i candy u Alutki i Ew

 Jakoś sił mało, bo lewa ręka coś się mnie nie słucha. Ani po dobroci, ani siłą nie chce mnie posłuchać i przestać rwać. Ale, że święta za pasem stworzyłam pierwsze dwie kartki ... No może ciut ekstrawaganckie. Jedna mangowa, a druga w kolorach niezbyt mocno zimowych... raczej jak słodkie ciastko świąteczne ;D

 Wreszcie ubranek doczekało się też tych dwóch przystojniaków. Królik Wojtek to ten z piegami - romantyk, obieżyświat. Królik z niebieskim nosem to Maksymilian - mówi, że lubi wołać na siebie Max. To miłośnik starych samochodów, samolotów... Obaj mają ok 48 cm, więc spore z nich chłopaki.

A jutro nowa zabawki Agi ... tym razem ...Ufoludek ;D
Ps. U Was też tak zimno się zrobiło?

I jeszcze reklamuję super Candy razy dwa:
Pierwsze tutaj: Alutkowe Candy


A tu drugie:
Imieninowe  Candy u EW

No może choć gdzieś mi się uda coś "upolować" cuksowego :)

Komentarze

  1. Śliczne kartki! Czy wszystkie muszą być z pozłoconym żłóbeczkiem? ;) A zające jakie stylowe :)
    Zapraszam tak przy okazji do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. hihi nie ważne, czy króliki , czy zające, ważne, że kicajce ;D

      Usuń
  3. Wojtek skradł mi serducho, jakem piegus to i do piegów mam słabość :)
    u mnie w zachodniopom. zima się ociąga, choć faktycznie nocami chłód włazi szparami okiennymi :D
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem piegusem i pewnie dlatego przemycam zabawkom piegi. A Wojtek ma już rezerwację...

      Usuń
  4. U mnie zimno, ale słonecznie :) Królichy świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też dziś słonko wyszło. Nawet złapałam trochę jesieni ...

      Usuń
  5. Sietne króliki - przystojniaczki :)
    Zimno niestety.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mówię, byle nie lało ... Witaj w moich skromnych progach Ewelino :)

      Usuń
  6. i u nas zimno jak trzeba. Króliki swietne ubranka dostały jak na zimę przystało jest i sweterek. Pozdrawiamy Piecyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko nam się podoba! wszystko.. wszystko.. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz