Zapowiedź zmian

 Chłodno się zrobiło. Zatem wszystkie zwierzaczki znowu zaczynam ubierać w ciepłe sukienki, w kurteczki, spodnie... Słonice nie mogły przecież marznąć :)

 Powstają kolejne ślimaki, bo część już dawno wylądowała w nowych domach. I powstaje cała wielka kolekcja aniołów.
 Taki dla dziewczynki, a ten na dole wersja dla chłopczyka...


A tak poza tym w domu mini szpital - na zmianę - raz dzieci, a raz ja. Normalnie nie mogę pozbyć grypy z domu. Ze mną też nie jest za wesoło. Wysiada mi na jesień lewa strona ciała. A wizyta u neurologa dopiero na początku października... Nie ma co się jednak roztkliwiać nad sobą. Mam mnóstwo rzeczy do nadrobienia. W domu też ciągły młyn, bo od kilku dni mamy nauczanie indywidualne Tomka .... jest z tym niezłe zamieszanie. Ważne, że Tomkowi to sprawia przyjemność. Gdy On się uczy to ja w drugim pokoju coś tam dłubię. I teraz komunikat. Onet namówił mnie na powrót na stare / nowe śmieci :) I już jestem w trybie przenoszenia się tam. Mam nadzieję, że przewędrujecie ze mną? Wiecie Onet dla mnie zrobił wiele dobrego. Bardzo mi pomógł w momentach, gdy walił nam się świat. Dlatego teraz, gdy mają lepsze rozwiązania to chcę tam wrócić. Choćby z sympatii ... Śmieją się w domu, że na stare lata ogólnie się robię sentymentalna ... To jak? W razie czego przewędruję tutaj:

Pójdziecie za mną? 





Komentarze

  1. Niteczko, za Tobą wszędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam gdzie Ty to i ja:)))) może i ja się przeniosę;)))) buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ba, jeszcze się pytasz? Pewnie że tak :)

    Rany uwielbiam patrzeć na te twoje maskotki, takie piękne robisz! Zdolniacha z ciebie niesamowita!

    Dużo zdrówka życzę to bobie i rodzince :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ja pójde . Naanioły juz najwyższa pora :) sama musze sie wziąśc za szycie , zwłaszcza , że juz nowa maszyna przyszła :)
    pozdrawiam
    fagusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak nie, jeżeli tak :)) Pójdę i będę nadal wpadać i czytać. A ślimak prześliczny i aniołki i ubrane jesiennie słonie ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że tak :-)
    dziękuję za przesyłeczkę oczywiście szybciutko doszła - kotek jest cudny i wisiorek też :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Słonie są cudne . Anioł do zakochania.Oczywiście (mimo iż rzadkim jestem gościem)bede wpadala wszedzie tam gdzie wywedrujesz.
    Wiem jak działa służba zdrowia, wiem że terminy że kontrakty ze .... Wszystko to wiem, jednak niezmiennie zadziwia mnie i niesamowicie denerwuje to nieludzkie ustawianie w kolejkach . Nie ważne ,że lekarz potrzebny jest juz teraz... Czekaj czlowieku i proś siły wyższe abyś doczekał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wiesz, dla mnie portal różnicy nie stanowi, tym bardziej, że sama czekam, co się na onecie wyklaruje. Mam tylko nadzieję, że nie będę się czuła obco we własnym "domu".
    Ale że do Ciebie się zwrócili, to miło z ich strony, tym bardziej że ostatnio niespecjalnie dbali o blogerów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani zapraszam Was w nowe progi, choć nie są takie nowe... to raczej powrót na stare / nowe śmieci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne są te Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz