Spojrzenie na życie



Dziś post smutno ... zakładkowy. Troski ... no cóż wczoraj cały dzień płakałam, bo zmarł Dawid Zapisek. Pewnie większość z Was wie, o kim piszę, bo los tego dzielnego Małego Wojownika wzruszyła nie jedno serce w czasie Euro 2012. Niestety wczoraj serduszko tego cudownego chłopca zatrzymało się. Dawid był nam wyjątkowo bliski, bo gdy pierwszy raz zobaczyliśmy jego zdjęcie stwierdziliśmy, że wygląda jak nasz Tomek w swoich najgorszych dniach. Potem okazało się, że łączy ich obu coś jeszcze - pasja, miłość do piłki nożnej. Tomek codziennie pytał o Dawida. Czytaliśmy wpisy na fb. Dzieci wymyślały czym by tu Go rozbawić. Jaką ciepłą myśl przesłać. Raperka Ola lala miała czuwać... no ale wiem, że Dawid nie chciałby, żebyśmy płakali. Powiedziałby - Show must go on ... Zatem zmobilizowałam się i wymalowałam zakładki. Są  ciut brokatowe. Z tyłu każda ma napis w swoim stylu: "Tu czytam". Jeszcze wiele innych powstanie. Wiem, że życie musi iść dalej. Nie można się zatrzymać... ale wiecie wczoraj kolejny raz wstrzymałam oddech, wsłuchałam się w dom, popatrzyłam ... Cieszę się, że mam to co mam ... dom na kółkach, szalony, czasami z bólem w tle, ale nasz ... oby trwał jak najdłużej.

Komentarze

  1. Przytulam Niteczko! Ja też się zryczałam czytając że Dawid odszedł. Teraz gra w anielskiej drużynie

    OdpowiedzUsuń
  2. :( bardzo smutno się zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Niteczko, nie piszę zbyt często, bo i czasu brak i ta ciągła bieganina....ale zaglądam dość regularnie i cieszę się, że kochana Niteczko jesteś taka, że tak miło tu zaglądać do Ciebie- dzielisz się troskami, potrafisz wspierać innych - mając swoich 1000 problemów i jeszcze pasja, która pozwala Wam żyć - po prostu - To jest wspaniałe. Ale wiem też, że czasem sił brak. Wierzę w Panią ogromnie i trzymam kciuki za wszystkie wytyczone cele, marzenia. POWODZENIA dzielna istotko:)Swoją drogą, ale Ci w duszy gra:)))) Tyle pomysłów narodziło się w głowie, że mnie powalają - nowości, nowości, nowości!!!!!! WOW:))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz