Rozwiązanie zagadki

U Was pewnie relaks, bo to przecież sobota, a u mnie praca wre. Papierki latają, tkaniny szaleją. Kartki wyskakują, anioły wpychają sobie watolinę w skrzydła. Oj zamieszanie jakby było Boże Narodzenie za pasem ;D
Hihihihi ... ale Wam bardziej zależy dowiedzieć się co z Letnim Candy z Jagodową Króliczką w tle ... Tym razem było Was 23 :) więc jakby nie patrzeć konkurencja mniejsza niż ostatnio, a większe prawdopodobieństwo wylosowania...
           Dziś czary rzucał Marek, nasz średni Syn ... i ta dam ... Panna Królisia weźmie z rączkę pewną tajemniczą lalę :) i poleci .... i poleci.... Chcecie wiedzieć?????
           Hmmmmm..... No dobra ;D już Wam powiem :) Poleci do kremoowadoll :)

Adres poproszę na e-mail: niteczka@vp.pl :)
Ps. Są dwie pocieszajki : polecą do : skimmi i do czarnulki :) Podeślijcie też adresy. 





Komentarze

  1. Hura!!! Moja pierwsza główna wygrana!
    adres e-mail : piraci72@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięższczyniom:))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jaka szkoda, że się nie udało... moje gratulacje dla szczęśliwców!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej super !!! bardzo się ciesze :-) już biegnę pisać maila
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo......składam gratulacje chociaż udziału w tej zabawie nie brałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś zauważyłam, że ktoś trafił na mojego bloga wpisując w google "Pani niteczka" ... ciekawe, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne. Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki tworzysz, chciałabym choć raz taką dostać. OJ pozazdrościć, też bym chciała by ktoś odwiedzał mojego bloga ale cóż pustki :) Pozdrawiam serdecznie i będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz