Zakręcony czwartek

 Eksperymenty trwają 24h/ dobę ;D Jakoś nie mogę opuścić papierków. Nie ma dnia, żebym nie żałowała, że mam tylko dwie ręce, bo mam dwie głowy na 100%   Oto największy mój eksperyment. Wykorzystałam bazę albumową, ale z myślą stworzenia nietypowej kartki. Dostałam piękne papiery w stylu vintage i zaczęłam nocą czarować.
 Każda strona mieści w sobie mały sekret. Jakąś zachętę do opowieści.

 Można wkleić zdjęcia, jest też tag na złotą myśl lub życzenia...

 A w kieszonce schowałam 3 karteczki ze złotymi myślami wyrażającymi w języku angielskim jak bardzo ta osoba jest dla kogoś ważna. Można na tyle też wyrazić to co się czuje. No poniosło mnie, ale wszak Pani Niteczka nigdy normalna nie była. :)

 Przyszło też wiele papierów do decoupage'u. Walał się po stojak drewniany na biżuterię. Wymalowałam go, poprzecierałam, żeby wyglądał na stary. Nakleiłam motywy kwiatowe. Teraz stoi jak strojnisia z kokardą na szyjce :)
 Kartki różne też powstały, chyba z 15 sztuk, ale pokazuję Wam dziecięcą. Może pewnego dnia komuś się przyda do prezentu.

Na koniec jeden ze ślimaków. Ty się rozpełzły na dobre :) 
Od jutra jak ktoś z Poznania chce obejrzeć moje prace zapraszam na Os. Zwycięstwa, na ryneczku jest kwiaciarnia, w której w pięknym starym wózku będą na Was czekały.
Ps. To ta kwiaciarnia koło kiosku z gazetami :)))

Polecam też candy w Piecuchowie:


Komentarze

  1. oh ale ślimaczek, same cudeńka !!:*
    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu same cuda i cudeńka;))) a ten stojak na biżutki rewelacja:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejszy jest ślimaczek!!!!same cudeńka u Ciebie dzisiaj:) Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny stojak:) Papierkowo też cudnie , ślimak uroczy:)
    A z tymi rękami czterema i dwoma głowami ,to mam podobnie...też te rączki dodatkowe by mi się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te kartki! A ślimak po prostu cudownie zakręcony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita ta kartka genialny pomysł. Ciężko mi się ten komentarz pisze bo co chwile wracam żeby popatrzeć :D Ślimak ma piękny domek ;) Wracam do oglądania bo takie pisanie i przesuwanie co chwilę strony w górę to nie ma sensu. Cuda i już :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stojaczek bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. karta genialna! :D
    zapraszam do mnie http://sabciahandmade.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieraz tu zaglądam i podziwiam twoje zdolności.......mnie zapał do robienia takich rzeczy już dawno przeszedł. Kartki piękne a ślimaczek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. To taka kartka sekretnikowa - świetny pomysł z tymi schowkami :)
    15 kartek! - Ale miałaś powera :D

    A Pani Ślimaczkowa przypomina mi moją koleżankę, jak tamta była w ciąży )nie wiem dlaczego?) :D Muszę jej go pokazać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, ze nie tylko masz dwie głowy ale i z osiem par rąk zeby to wszystko zrobić. Podoba mo się wszystko !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz