Papierowy zawrót głowy

 Tworzenie kartek pochłonęło mnie bez pamięci, ale to głównie przez zlecenia hurtowe. Cieszy mnie to ogromnie, że coraz więcej osób uznaje moje nowe szaleństwo za dobre, choć wiem, że jeszcze daleka droga przede mną. Tworzę z tego co otrzymam od dziewczyn, albo z tego co wydobędę ze starych kuferków. Raz powstaje coś w stylu retro, a raz jak ta poniżej ... w stylu japońskim. Mam przyjaciela w Japonii. Znamy się łącznie 24 lata. Mam wielki sentyment do tych klimatów.

 A ta karteczka mi osobiście najbardziej się podoba. Może to jedna z tych bardziej harmonijnych prac... może kolory nie całkiem moje, ale połączenie gorzkiej czekolady i pudrowego różu zawsze ma w sobie to coś.
 Tą z aniołami jakoś przekombinowałam, ale jak orzeczono na fb ;D jest ok i nie marudzę zatem ;D
A ta ostatnia w klimacie naszej Agi. Stworzona w stylu vintage.


I na dziś to tyle... powstały jeszcze inne, ale przecież nie wszystko na raz. Wiem... muszę wrócić ciut do szycia. Ciągle żałuję, że mam tylko dwie ręce i jedną głowę :)

Ps. Witam serdecznie nowych Czytelników. Zajrzyjcie też do postu z Candy. Zostało już tylko dwa dni, a Jagodowa Króliczka będzie szukała domu... i ponoć lalę z sobą zabierze.


Komentarze

  1. nie narzekaj ze slabo ci to kartkowanie idzie,bo jak dla mnie to calkiem niezle(a wrecz dobrze) sobie radzisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki, widzę, że czego się nie dotkniesz, to Ci wychodzi! Dawno u mnie nie byłaś, luknij co z Gosią wymodziłyśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis Kochana, bywam, ale zawsze w biegu, a lale uszyłaś piękne.

      Usuń
  3. Piękne prace!Rękodzieło uzdrawia dusze-mam taką teorię.A Pani prace są wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka w stylu japońskim jest wspaniała. Jestem oczarowana tym krajem i już od kilku lat marzę żeby go zwiedzić. Może kiedyś... "Bo w deszczu uśmiecha się nawet licho" - strasznie mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej podoba się ta w stylu japońskim, jestem maniaczka mangi i anime, ale pozostałe też są ok. Pozdrowienia z nad morza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No macie laseczki rację... japońskie klimaty mają coś w sobie

      Usuń
  6. Jola dobrze kobitki piszą nie narzekaj bo karteczki wychodzą Ci fantastyczne:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok obiecuję już nie marudzić :) Moje kartki są ... niteczkowe i niepowtarzalne :) i niech na tym stanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Japonię, a ta kartka z gejszą jest przecudowna! Podoba mi się też ta ostatnia, szczególnie jej motto.
    Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kartki ma pani talent :)zapraszam na mojego bloga http://ilonagrdzk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz