Dziękuję Nineczko



Kochani dziś zamiast wpisu o tym co tworzę chcę się z Wami podzielić tym filmem. Umieszczam go za pozwoleniem rodziców Nineczki. To córeczka wspaniałych ludzi, którzy prowadzą bloga
http://lifenotes.pl/
Grześka i Anię poznałam w trakcie podróży na galę - Blog Roku :) Wiozłam wtedy w torbie kotka dla Nineczki. Dziś już Mały Skarbek umie sam powiedzieć jak cieszy się z kotka... Wiecie właśnie dla takich chwil warto ż / szyć :) Radość dziecięca jest największym prezentem dla mnie. A dziś minka Ninki sprawiła, że aż się pobuczałam ze wzruszenia.
           Dziękuję Kochani!!!! Nineczko rośnij Rodzicom ku radości.
Ps.
Wiecie zdałam sobie sprawę jakie ja już mam "staruszki" w domu :)

Komentarze

  1. Ta mała jest przesłodka :) A jak śpiewa na końcu... Pani Niteczko... mi się serce raduje jak widzę takie dziecko zadowolone, a co dopiero, Tobie, bo Ty to sprawiłaś obdarowując Ją kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy z całego serca! Ania, Nina, Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zawsze takie niespodzianki, zdjęcie dziecka z zabawką, czy wiadomość, że się z nią nie rozstaje jest najlepszą nagrodą za trud włożony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaaaa ale super:)) aż łezkę mam w oku:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz