4 słonie ... i portfelik na grosiki





Dziś krótkie podsumowanie prac... Miało być jak w piosence: 4 słonie, zielone słonie ... każdy kokardkę ma na ogonie... U mnie wyszło ich ogólnie 7, ale 6 ma już ubranka. Słoniki mają ok 44 cm. Kolorowe, szalone, czyli w pełni niteczkowe. Już wrzuciłam do Mojej Motylarni :)




A oto mój pierwszy portfelik na grosiki. Wnętrze ma w kwiatki. Rozmiar 10 * 12 cm, więc nie jest duży i można mu dodać jeszcze brelokowy dodatek, żeby móc go wpiąć np. w szlufkę od spodni. Myślę, że jak na pierwsze szaleństwo grosikowe może być :)





Komentarze

  1. Słonie maja przeurocze uszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoniki cudne :) Bardzo Niteczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!! I to mi się podoba... mają być Niteczkowe jak najbardziej

      Usuń
  3. Słoniki są wspaniałe, takie radosne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoniki cudne - kolorowe i wesołe!!! Portfelik też podziwiam, bo jeśli chodzi o szycie to raczej "noga" jestem:))) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu nie martw się. Też jestem noga... np. w scrapbookingu :)

      Usuń
  5. Całusy przesyłam trąbiaste :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe i wesołe są te słoniątka i portfelik grosikowy fajny :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Portfelik potrzebuje jeszcze udoskonalenia

      Usuń

Prześlij komentarz