Pudełka na skarby

 Och uwielbiam zapach bejcy, farb ... i drewna. Ewidentna córa leśnika ze mnie wyłazi ;D
Jak widać ozdobiłam je w stylu rustykalno / vintage. To takie dla młodej damy.
 Wymiar 12 * 12 * 7 cm. Koronkę i wstążeczki zawsze można ściągnąć jak ktoś nie zechce.

 I taką półeczkę na małe skarby - pomalowałam w kolorze postarzonego turkusu, blady i taki zgaszony szmaragd. Bejca ma przyjemny słoneczny kolor.
 Wielkość 14,5 * 11,5 * 7 cm. Oczywiście wszystkie lakierowane - bezwonnym, nietoksycznym.
 I tu na dziś ostatnie pudełko. Ozdobiłam je miękką aksamitką i oraz elfem, który w dłoni trzyma mlecze.. tu jeszcze czekało na pomalowanie gałązek... Wielkość 15,5 * 12 * 5 cm. Wszystkie dostępne w Mojej Motylarni
A jutro znowu lale i świnka Peppa :) się szykuje...

Komentarze

  1. Czarodziejka igły i pędzelka:)Śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują te pudełeczka, na skarby jak znalazł:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczka to już skarb :) Podziwiam talent malarski :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda. Siostra się zachwycała pierwszym pudełeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ,kolejny talent pudełko bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczka i półeczka są super. Zazdroszczę kolejnego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane nie ma czego podziwiać. Ot kładziesz farbkę, potem wodę i maziu maziu i gotowe :) Ale dziękuję Wam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz