Porządki i coś z robaczkiem w tle

 Dziś wpis zupełnie nie robótkowy :) Raczej kwiatowo - robaczkowy :) Bo jedną z moich pasji jest robienie zdjęć. Teraz jest gorzej, bo muszę kulę pilnować jeszcze, ale obiecałam sobie, że upoluję kilka takich maluchów.

 Bo jak tu sobie odmówić złapania takiego śniadania na trawie ;D No dobrze to mały oset :)
Albo ten pasikonik. Wyglądał tak jakby mówił do mnie - Ej stara, ale nie podglądaj mnie!!!

A tak poza tym - to jak się Wam podoba nowe oblicze bloga? Tamto mnie denerwowało. Dusiłam się. Niewiele się zmieniło, a jednak wpuściłam trochę inności. Mam nadzieję, że też się Wam spodoba.
Ściskam Was serdecznie i lecę kończyć porządki w szafach. Oj coś mnie dziś pchnęło w porządkowy mały obłęd ;D

Komentarze

  1. Jolu zdjęcia są cuudwone:)) i fajnie wygląda blog mi się podoba jest tak jasno i przejrzyście:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o przejrzystość chodziło najbardziej. Chciałam zrobić jak gazetę, ale nie wyszło ... jeszcze za słabo wszystko kumam :)

      Usuń
  2. Zdjęcia pierwsza klasa -też lubię takie klimaty jak nie dziergam. A czy tylko swój blog porządkujesz czy inne też, bo też przydała by się mojemu renowacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Makramko ja się dopiero uczę na błędach, ale tak długo aż uda się. Jakby co służę pomocą, ale pamiętaj, że ja tu jestem bardzo krótko.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia chyba muszę jutro też porwać aparat do ogrodu. Blog wygląda świetnie zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz najlepsza pora na zdjęcia owadów, najlepiej po deszczu...

      Usuń
  4. Bardzo fajne kadry!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie znam się na tym zbyt, ale miło mi, że się spodobały.

      Usuń

Prześlij komentarz