Peppa, anioły i coś o Pani Niteczce

 Pisałam Wam już wcześniej, że szyję Peppę. Tak oto wyszła. Ma 33 * 30 cm. Cała z polaru, bawełny i filcu. Dziś jeszcze poleci do dziecka, które czeka na nią :) Wymalowałam też anielską serię, bo każdy chce mieć swojego anioła, ale każdy w innym klimacie.

 Anioł dla dziecka z małą owieczką. Typowo dziecięcy.

 Ten dla przekornej kawoszki lub miłośniczki angielskiej herbatki ;D Nie koniecznie tak zrównoważonej jak ten aniołek :)

 A ten już ... niczym Boże Narodzenie w lipcu :) ale wszak czas szybko leci, więc gdzieś między zleceniami pewnie zapachnie u mnie już pierniczkami.
          Na koniec chwalę się. Dziś ukazał się przesympatyczny artykuł o mnie w Gazecie Wyborczej w dodatku poznańskim. Pani Joasiu dziękuję za tak pogodne przedstawianie Pani Niteczki.

A co pokażę Wam jutro? No cóż czas na pewną zaczytaną serię ... zatem do zobaczenia.

Komentarze

  1. Sliczna Peppa, aniołki urocze a artykułu gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świnka jest genialna. Aniołki cudne zresztą jak wszytko co wychodzi spod pędzla prowadzonego dłonią Pani Niteczki :)
    Artykuł przesympatyczny bardzo miło się go czytało jak już doszłam do tego jak go powiększyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna Peppa, zaraz pokaze Jagodzie! Gratuluje artykulu i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no brawo!!! brawo!!!! Anioły niech czuwają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję artykułu. Przeczytałam. Podziwiam Cię za Twoją determinację i że się nie poddałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu piękne są te Twoje lalki i ANiołki:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie! Peppa wymiata :) przepiękna :) idealna! Może jakiś mały prezent dla producentów bajki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni aniołek jest bardzo w moim typie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. aniołki fajniutkie, chyba do mnie najbardziej pasuje herbatkowy... ;) choć tak jak piszesz zrównoważona to ja nie jestem ;) pozdrawiam serdecznie i zyczę miłego szalenia w papierach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiecie jak dodajecie mi energii. Dziękuję Wam

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja Ci dam kopniaki, które lubisz:)))) buuuuuuuuuuuuziaki !!! jestem jak zawsze dumna z Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz