Nocą stworzone

 W moim otoczeniu ostatnio duży wysyp ślubów, więc gdy szukałam pomysły jak tu ozdobić szafkę na klucze ... wybrałam taką oto parkę. Mam nadzieję, że kiedyś przyniesie jakiejś parze dużo radości.
Szafeczka ma 30 * 20 cm.
 Uszyłam też dwie tildowe lale. Klara ma kamizelkę z mięciutkiego futerka. Ma kozaczki malowane farbą do tkanin, ozdobione błękitnymi perełkami. Sukienka z falbanką. Opasana paskiem. Obie lale mają 45 cm wysokości.
 Powstała też Betty Blue ... w stylu romantycznym. Butki ma z polaru. Sukienka bawełniana, ozdobiona koronką. Na pasie ma ręcznie robionego kwiatka.
Powstała  też cała seria obrazków :) Wszystkie mają 20 * 20 cm.





Jak widać pasują w większości do pokoików dziewczynek, ale wymaluję też kolekcję chłopięcą.
Ach zapomniałabym ... stworzyłam też bejcowane w dwóch kolorach pudełko z ręcznie malowanymi żyrafami. Troszkę w stylu safari :) Ozdobiłam je jeszcze aksamitką. Pudełko ma rozmiar  26 * 16 * 9 cm :)
               Dziękuję za wszystkie e-maile. To miłe, że aż tylu Was wzruszyła opowieść o Pani Niteczce. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

Komentarze

  1. Cudna ta szafeczka, a i reszta jest urocza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne delikatne obrazki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pastelowe zawsze jakoś najlepiej wyglądają w pokoiku dziecięcym

      Usuń
  3. śliczne, czym pani maluję???

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te Twoje aniołkowe laleczki, jedna ładniejsza od drugiej. Te kroje sukienek, istna rewia mody.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz