Moja pierwsza okularnica

 Od pewnego czasu planowałam uszyć lalę, którą zamówiła Pani Tatiana. Warunek był - miała mieć okularki. To lala z serii dużych, stojących. Lala ma 63cm wysokości.
 Powiedziała, że idzie na plac zabaw i tam też dorwałam ją z aparatem. Poszła na huśtawki.
 Potem sąsiadkom pokazywała jak się wystroiła. Ma tunikę i spodenki w kwiatki wyszywane.
 Okulary ma kolorowe. Mam nadzieję, że spodoba się dziewczynce, do której ma polecieć :)
Oczywiście ma też torebkę i buciki ze sztucznej skórki. Do torebki można wrzucić cukiereczki :) lub inne skarby. Zabawna wyszła, ale myślę, że ma w sobie coś takiego, że wywołuje uśmiech.
            Witam na blogu nowych Czytelników. Dziękuję Wam za przesympatyczne e-maile :) Zapraszam do rozgoszczenia się.

Komentarze

  1. Genialna lala i ma różowe okulary:) Czy może raczej pomarańczowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Są blado różowe... bo dziewczynka, do której leci też nosi okularki na nosie :)

      Usuń
  2. Wywołuje uśmiech :) taka trochę roztargniona z tą rozwianą czupryną

    OdpowiedzUsuń
  3. alez ona jest urocza :) i jaka ..... wysoka :) ( bo jak powiem duża to mnie okularnica wyzwie, że grubasa w niej widze ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie jest chudziutka... Jest przynajmniej do czego się przytulić :)

      Usuń
  4. Och ja uwielbiam jak szyjesz takie fajne lale - ta okularnica jest niesamowita! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. OLBRZYMKA w porównaniu do poprzednich Twoich laleczek, ale jest urzekająco piękna. Normalnie taka okularnica do przytulania i kochania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ... ledwie mieści się w wielkim kartonie i to na siedząco :) Taka całuśna lalka :)

      Usuń
  6. Gdy się na nią patrzy, to buzia sama się uśmiecha. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodka! Od dawna mam ochotę na taka lalę, ale boję się za nią zabrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz się bierz... jak już zaczniesz to ciężko przestać :)

      Usuń
  8. Fajna! Okularki bardzo stylowe!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okularki ... hihi długo szukałam odpowiednich, ale się udało :)

      Usuń
  9. Jaka fajna:)
    I...taka wielka:) Ileż to wypełnienia musi wejść w takiego kolosa:):):)
    Ciekawe czy jest ciężka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz