Jagoda, robaczki, naszyjniki i lenistwo

 Od dziś ogłaszam wszem i wobec, że obijać się zamierzam. Już niedługo zniknę na dni kilka, ale żeby oduczyć siebie od codziennego szycia po kilka a czasami i kilkanaście godzin, muszę zacząć wdrażać to już. Ale pokażę Wam co stworzyłam wczoraj ... ponoć od wczoraj nie robię nic - bynajmniej takie miałam wrażenie ;D
 Uszyłam króliczą damę - Jagódkę. Uszy jak widać ma z bawełny w paski. Sama jest uszyta z bawełny białej z meszkiem - bardzo miłej w dotyku. Jagódka ma 36 cm wysokości. Ubrałam ją w sukienkę z falbanami. Piękna tkanina z czarnymi, a la zamsz kwiatami.
 Na głowie ma kwiatowy kapelusz ozdobiony m.in ruchomymi perełkami na żyłkach.
 Nosek wyszywany muliną DMC. Oczka ma malowane farbą do tkanin. Króliczek rusza wszystkimi łapkami, więc może stać lub siedzieć.
W związku z tym, że wieki temu szyłam breloczki i ciągle ich brak, to jakoś tak powstała ta czwórka. Każdy robaczek ma 7 * 6 cm . W 100% szyty ręcznie z filcu. Gotowe są powędrować w świat.



I na koniec zupełna nowość. Mam ścinki tkanin oraz skórek sztucznych. Połączyłam to wczoraj w naszyjniki. Mają wymiar 18 * 7 cm. Ten to połączenie bieli, srebra, szarości i czerni. Na każdym kwiatku są perełki sztuczne i małe czarne koraliki. Skórka sztuczna mieni się srebrem - jest "lakierkowana". Całość uszyta w 100% ręcznie. Pod spodem ma filc. Zawieszony naszyjnik na łańcuszku - żmijce z przedłużką ( 40 - 45 cm długości samego łańcuszka), który można do woli regulować. Łańcuszek to metal antyalergiczny w kolorze srebrnym.


I drugi naszyjnik ma też 18 * 7 cm. Spód to filc, a góra sztuczna skórka a la krokodyl. Kolorki od amarantu, przez róż, perłę aż po złoty mały napis z metalu antyalergicznego - LOVE, na którym też są maleńkie perełki. Łańcuszek (40 - 45  cm długości samego łańcuszka, który można skrócić do woli jak się chce) to metal antyalergiczny w kolorze złotym.

                 Uffff.... się nagadałam znowu ;D aż mnie ręce bolą ;D
Od teraz leżę. No dobra, siedzę... będę pracować mniej z każdym dniem. Muszę się odkręcić ...od tego zakręcenia w tworzeniu. Wiecie nie dostrzegałam tego, jak dużo tworzę i że ciągle coś robię. Ale tak to jest, gdy tworzenie dla kogoś to chleb a nie tylko pasja. Jednak muszę i ja odpocząć i czas, żebym sama siebie do tego przekonała. Mam na to 8 dni ... Czas start ;D

Komentarze

  1. Każdy potrzebuje przerwy i odpoczynku. Ja będę miała taki w sierpniu :) Pomimo, że nie tworze tyle co ty należy mi się trochę relaksu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że właśnie po to mamy wakacje. A ja już w tym roku stwierdzam, że MUSZĘ odpocząć. Sama się nakręciłam jak katarynka. Aż w domu się śmieją, że jakim cudem jak śpię to nie szyję. ;D Zatem będziemy odpoczywać razem :)

      Usuń
  2. Wszystko co tu pokazujesz bardzo mi się spodobało :) Życzę Ci miłego odpoczynku, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze kilka dni coś tam potworzę, ale minimum :)

      Usuń
  3. Króliczek niesamowity :D Miłego odpoczynku życzę. Jakoś będę musiała przeżyć bez Pani nowych prac bo już się tu wkręciłam na stałe i aż trudno się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dopiero od 31 będzie poducha jakieś 9 dni, więc spoko ;D

      Usuń
  4. Kocham te Pani breloczki! Są takie... wyjątkowe, każdy inny i szyty z sercem :) Takie sprawiają wrażenie... A o tym króliku już nie wspomnę, bo jak się rozpiszę to chyba nie usnę ;) Ale ten kapelusz to mnie powalił, sama bym taki chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamanko mówisz masz ... może kiedyś faktycznie zacznę tworzyć fascynatory :)

      Usuń
  5. odpocznij, odpocznij, ja już mam doła jak do Ciebie zaglądam, bo ja przy Tobie to nie tworzę nic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis żadnych dołów. To ma być raczej motywacja. Bo wiesz ja też miewam gorszy czas i wtedy będę ładowała baterie u Ciebie :)*

      Usuń
  6. Ach :) zgadzam się z poprzedniczką. Te Twoje lale - napatrzeć się nie można :) i ciężko stąd odchodzić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz