Jacek i Agatka

 Dostałam zamówienie specjalne ... dość tajemnicze :) Miała być para lal. Śmieją się w domu, że to Jacek i Agatka. On trzyma w dłoni serduszko.
 Pod spodem ma koszulkę w samochodziki. Na zewnątrz sweterek z kapturkiem. Na głowie czapka z misiem.
 Spodnie jeansowe z kieszeniami. Buty ze sztucznej imitacji zamszu z długim meszkiem. Obie lale mają 60 cm, więc to kolejne moje "wielkoludki".
 Oczka obu lal malowane. Dziewczynka ma nawet symboliczny, bardzo charakterystyczny pieprzyk na policzku :) Włosy z wełny. Wypełnione watoliną.
 Agatka to romantyczna lala. Kocha wąchać kwiatki. Musi pilnować Jacka, bo to jej trochę młodszy braciszek.
 Ma swoją torebkę, która rzecz jasna się otwiera - imitacja czerwonej skórki. Miła w dotyku. Ozdobiłam ją ręcznie robionym wełnianym kwiatkiem.
 Butki ma z perłowymi dużymi guzikami, oczywiście z tkaniny takiej jak torebka.
Ubrana jest w sukienkę z falbanką. Na wierzchu nosi ręcznie robiony, długi biały sweterek. Szkoda, że dziś dziwna pogoda i zdjęcia nie oddają w pełni kolory. Zastanawiam się, gdzie ja taki wielki karton znajdę, żeby je razem wysłać ;D Mam nadzieję, że spodobają się dzieciom, dla których je szyłam. Teraz czas na królika, koty i inne szaleństwa.

Komentarze

  1. Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. popłakałam się czytając ten opis Niteczko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paka poleciała ... buziaczki i nie płacz, bo tyłek wytrzepię

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kamilko jak chcesz torby podrzuć na fotkach...

      Usuń
  4. oj jakie cudne, urocze. Każdy szczegół wypielęgnowany przez Twe zdolne ręce i dobre serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu mam dobrych nauczycieli ... Zawsze jak coś marudzę patrzę na Tomka poduszkę i wiem, że trzeba działać dalej.

      Usuń
  5. wow! ale fajne dzieciaki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne laleczki! Podziwiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)
    [inacessible-dream]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu :) jesteś niesamowita aż brakuje słów żeby wciąż Cię chwalić :) Lale super :) pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie chwalić :) wystarczy pomachać łapką :)*

      Usuń
  8. Dziekuje za mile odwiedziny, ucieszylam sie ze o mnie nie zapomnialas. Widze ze u Ciebie praca wre na calego, a Twoje zabawki sa coraz to smielsze i orginalniejsze:)
    Co porabia moj "superprzystojny" , uroczy blondyn - czyli syn? Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Syn przesyła pozdrowienia. Szykuje się już powoli do powrotu w rytm szkolny :) A zabawki... no cóż trzeba się rozwijać. Też muszę sie uczyć :)

      Usuń
  9. Przecudne laleczki! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj
    Trafiłam od Zorki....masz dziewczyno talent,a od tych laleczek bije niesamowite ciepło.Jak ty to robisz?
    Życzę wszystkiego dobrego i zdrowia.
    Pozdrawiam.Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo :) Miło mi witać w moich skromnych progach... cieszę się, że zabawki się spodobały. Staram się im dawać z siebie co mam najlepsze.

      Usuń
  11. Lale przepiękne- wszystkie, bez wyjątku

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, jakie one cudne, aż mi dech zapiera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą jeszcze ładniejsze.

      Usuń
  13. Są piękne :) Nawet moja siostra siedzi i podziwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz tu wlazłam, jeszcze raz patrzę, dziewczyno, kiedy Ty to wszystko robisz ????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elis właśnie obwieściłam dziś, że przez następne dwa tygodnie zwolnię tempo... czas urlopowy będzie... Zobaczycie jak to jest, gdy leniuchuję :)

      Usuń
  15. Ależ tu u ciebie czyste szaleństwo niteczko, pięknie pracujesz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz u Ciebie też ciągle wre :) a ja już zaczynam czas odpoczynku

      Usuń

Prześlij komentarz